Παράλληλα με το LF-ZC, η Lexus παρουσίασε στο Σαλόνι του Τόκιο και το LF-ZL που αποτελεί τη σπουδή της για τις μελλοντικές ναυαρχίδες των SUV με την απόλυτη τεχνολογία αιχμής.
Το μεγάλο ηλεκτρικό SUV πρωτότυπο της ιαπωνικής εταιρείας βασίζεται στη νέας γενιάς ηλεκτρική πλατφόρμα του ομίλου Toyota και χρησιμοποιεί μπαταρίες πρισματικού τύπου. Τόσο το LF-ZL όσο και το συμπαγέστερων διαστάσεων LF-ZC είναι πολύ πιθανόν να μετασχηματιστούν τα προσεχή χρόνια σε κανονικές εκδόσεις παραγωγής - ειδικά το δεύτερο.
Ενώ το LF-ZC είναι ένα ιδιόμορφο Liftback, κάτι μεταξύ Fastback και Wagon, το LF-ZL μοιάζει περισσότερο με παραδοσιακό SUV - αλλά διαθέτει σημαντικές διαφορές από τα υπάρχοντα SUV της Lexus. Το μεγάλο του μήκος αγγίζει τα 5,30 μέτρα και το πλάτος του ξεπερνά τα 2,0 μέτρα, ενώ το μεταξόνιό του εκτείνεται στα 3,35 μ.
BUY NOW
Αυτά, σε συνδυασμό με το επίπεδο δάπεδό του, προσφέρουν άπλετο χώρο στο εσωτερικό, που συνδυάζεται με αμέτρητες τεχνολογίες άνεσης και in-car ψυχαγωγίας. Ο οδηγός έχει δύο μικρές οθόνες στις άκρες του «yoke» τιμονιού για να κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις της μετάδοσης, του προφίλ και για να χειρίζεται τα πολυμέσα.
Μια μικρή οθόνη ενδείξεων της οδήγησης βρίσκεται ακριβώς κάτω από το παρ-μπριζ κι άλλες τρεις μικρές κυκλικές οθόνες στην κεντρική κονσόλα, αλλά φυσικά τις εντυπώσεις κλέβει η τεράστια ψηφιακή οθόνη που καλύπτει όλο το ταμπλό. Αυτή φιλοξενεί όλα τα συστήματα ψυχαγωγίας, πολυμέσων, πλοήγησης, συνδεσιμότητας.
Οι πόρτες έχουν το κλασσικό άνοιγμα εμπρός αλλά συρόμενο πίσω, ενώ τα καθίσματα δείχνουν ιδιαίτερα φουτουριστικά και αναμένεται να αντικατασταθούν με λίγο πιο συμβατικές λύσεις όταν το LF-ZL περάσει στην παραγωγή. Τα βιώσιμα υλικά -όπως το μπαμπού- θα παραμείνουν, όπως και το λογισμικό Arene με τεχνητή νοημοσύνη που μαθαίνει τις συνήθειες τυ οδηγού και προσαρμόζει τις ρυθμίσεις, την πλοήγηση και άλλα.
Όσον αφορά στα τεχνικά, το δάπεδο του πρωτοτύπου LF-ZL έχει την τελευταία εξέλιξη των μπαταριών με πρισματική δομή που όχι μόνο αυξάνουν την ενεργειακή χωρητικότητα αλλά και απλοποιούν και κάνουν πιο συμπαγή της δομή της μπαταρίας.
Τέλος, τα δύο ηλεκτρικά LF-ZC και LF-ZL είναι ιδιαίτερα καινοτομικά όσον αφορά στην κατασκευή τους. Η παραγωγή απλοποιείται καθώς κατασκευάζονται σε μόνο τρία επιμέρους τμήματα (εμπρός, μεσαίο και πίσω), ενώ στη γραμμή παραγωγής κινούνται αυτόνομα χρησιμοποιώντας το δικό τους σύστημα ηλεκτροκίνησης.