Ένα καλά κρυμμένο μυστικό 45 ετών ανακαλύφθηκε κατά τη διάρκεια μιας επιχείρησης διάσωσης σε λίμνη της Γερμανίας.
Άγνωστη παρέμενε η τύχη ενός Fiat 125 S στην πόλη Rosenheim της Βαυαρίας, το οποίο βρέθηκε τελικά στον πάτο μιας λίμνης που βρίσκεται στα περίχωρα της πόλης έπειτα από δεκαετίες.
Το 2022 σωστικά συνεργεία ενεργούσαν για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μία διάσωση στη συγκεκριμένη περιοχή όταν ανακάλυψαν ότι στον βυθό της λίμνης Happinger Ausee βρισκόταν το κουφάρι ενός αυτοκινήτου.
BUY NOW
Όπως αναφέρουν τα γερμανικά μέσα το αυτοκίνητο της ιταλικής εταιρείας τελικά ανασύρθηκε από τον πάτο της λίμνης λίγο καιρό αργότερα, από μονάδες της τοπικής Πυροσβεστικής και της ομοσπονδιακής υπηρεσίας THW.
Με δεδομένο ότι το Fiat 125 S παρέμεινε βυθισμένο για περισσότερες από τέσσερεις δεκαετίες το αμάξωμα του ιταλικού σεντάν ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση. Σε τέτοια μάλιστα που υπήρχε ακόμη μέρος του κόκκινου χρώματος του αμαξώματος, ενώ πάνω στο αυτοκίνητο βρίσκονταν και οι πινακίδες κυκλοφορίας, οι οποίες έδωσαν με τη σειρά τους περισσότερα στοιχεία στις αρχές για το παρελθόν του.
Με την πινακίδα του να δείχνει ότι ταξινομήθηκε για πρώτη φορά στην πόλη Rosenheim, στα περίχωρα της οποίας βρέθηκε, το εν λόγω Fiat 125 S φέρεται να έχει περάσει τελευταία φορά από τεχνικό έλεγχο επί γερμανικού εδάφους το 1978. Ωστόσο και με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου να μην βρίσκεται πλέον στη ζωή, οι πιθανότητες να ανακαλυφθεί η αιτία που το οδήγησε στον πάτο της γερμανικής λίμνης είναι από ελάχιστες έως ανύπαρκτες.
Για την ανάσυρσή του από την λίμνη χρησιμοποιήθηκε ένας μεγάλος γερανός με τους δύτες να χρησιμοποιούν και να τοποθετούν παράλληλα ειδικά μπαλόνια στο αμάξωμα για να διευκολύνουν το δύσκολο έργο του.
Η όλη διαδικασία κράτησε 8 ολόκληρες ώρες με τα συνεργεία να παίρνουν τα απαραίτητα μέτρα ασφάλειας και να προχωρούν με προσοχή για να αποτρέψουν κάποιο ατύχημα, ενώ στην επιφάνεια της λίμνης τοποθετήθηκε και ειδικό φράγμα για να αποτρέψει τυχόν διασπορά υγρών που θα μπορούσαν να την μολύνουν.
Το Fiat 125 παρουσιάστηκε από την ιταλική εταιρεία το 1967 και παρέμεινε στην παραγωγή έως το 1972, ενώ κατασκευάστηκε και στην Πολωνία από το ίδιο έτος από την Polski Fiat, έπειτα από άδεια των Ιταλών. Η έκδοση Special έκανε την εμφάνισή της το 1968 με την παραγωγή της να τερματίζεται το 1973 και έναντι του στάνταρ μοντέλου ήταν ισχυρότερο κατά 10 ίππους με την απόδοση του μοτέρ του 1,6 λίτρου να φτάνει στους 100.
Διαβάστε επίσης: