Mazda: Μια μοναδική βραδιά αφιερωμένη στη ξεχωριστή φιλοσοφία της

Mazda

Με ιδιαίτερη χαρά η Mazda υποδέχτηκε σε έναν ιδιαίτερο χώρο στην Ανάβυσσο συνεργάτες και δημοσιογράφους για να απολαύσουν όλοι μαζί μια βραδιά αφιερωμένη στη φιλοσοφία της εταιρείας.

Ξεχωριστοί καλεσμένοι «ταξίδεψαν» στην Ιαπωνία όλους τους προσκεκλημένους μέσα από τις δημιουργίες τους, ενώ το παρών έδωσε και ο γνωστός σεφ κ.Σωτήρης Κοντιζάς, ο οποίος πρόσφατα επανασυνδέθηκε με τη μάρκα.

Κατά τη διάρκεια της βραδιάς παρουσιάστηκε το «αύριο» που σχεδιάζει η Mazda για να προάγει τη βιωσιμότητα του πλανήτη και της κοινωνίας, έγιναν αναφορές στα νέα μοντέλα και τις καινοτομίες που σκοπεύει να φέρει η μάρκα, ενώ πραγματοποιήθηκε και ένας απολογισμός για τη μέχρι τώρα παρουσία της στην ελληνική αγορά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Kontizas

Νέα εποχή – Πλήρως ή μερικώς εξ-ηλεκτρισμένα μοντέλα μέχρι το 2030 και ουδέτερος άνθρακας μέχρι το 2050

Η προστασία του περιβάλλοντος και η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) είναι βασικός στόχος για τη Mazda. Η ιαπωνική μάρκα δεσμεύεται, έως το 2050, να γίνει ουδέτερη σε άνθρακα, σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων της. Για να επιτευχθεί αυτός ο φιλόδοξος στόχος, η Mazda ακολουθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που ονομάζεται «Προσέγγιση πολλαπλών λύσεων», η οποία υποστηρίζει ότι όλες οι διαθέσιμες λύσεις πρέπει να χρησιμοποιούνται για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα, και για να ταιριάζουν σε όλες τις ανάγκες ατομικής μετακίνησης ή σε τοπικές συνθήκες. Στόχος της Mazda είναι να έχει όλα της τα νέα μοντέλα, πλήρως ή μερικώς εξ-ηλεκτρισμένα έως το 2030, ενώ ταυτόχρονα να τελειοποιήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως - όλα σύμφωνα πάντα με το όραμα της εταιρείας στην κατασκευή αυτοκινήτων για όσους αγαπούν την οδήγηση.

Mazda 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

27 μήνες επανα-λειτουργίας της Mazda στην Ελλάδα

Τον Ιούνιο του 2019, η Mazda επέστρεψε εμπορικά στην Ελληνική αγορά με τη Mazda Autoone, εταιρία μέλος του ισχυρού και καταξιωμένου Ομίλου Συγγελίδη, μετά από 10 χρόνια απουσίας.

Ο κος. Πολυχρόνης Συγγελίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Syngelidis Group
Ο κος. Πολυχρόνης Συγγελίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Syngelidis Group

Από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της η Mazda Autoone υιοθετεί μια στρατηγική βασισμένη σε 3 πυλώνες: Υψηλή γνώση του προϊόντος, αμεσότητα στη διαχείριση του πελάτη και ευγένεια. Μέσα σε 27 μήνες η στρατηγική έχει αποδώσει και εξασφαλίζει την εντυπωσιακή ανταπόκριση του κόσμου .Έχοντας διαχειριστεί περισσότερα από 6,600 αιτήματα πελατών και έχοντας καταγράψει 830 ταξινομήσεις, προσθέτει άλλη μία διάκριση στην λειτουργία της. Στην έρευνα που πραγματοποίει κάθε μήνα η Mazda Motor Europe παρακολουθώντας τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών, η Mazda Autoone αναγνωρίζεται ως η χώρα με τα υψηλότερα αποτελέσματα στη Νοτιοανατολικής Ευρώπη και βαθμολογείται με 97%!

Στο επίκεντρο της βραδιάς τα Made in Japan αυτοκίνητα της Mazda

Σύμφωνα με στοιχεία ταξινομήσεων, στην Ελλάδα υπάρχει μια σημαντική μερίδα καταναλωτών που επιλέγει αυτοκίνητα Ιαπωνικών μαρκών, συγκεκριμένα 1 στους 4.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παραδοσιακά,  οι καταναλωτές αυτοί αναζητούν αυτοκίνητα που ακόμα παράγονται στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, αφού το Made in Japan είναι συνώνυμο της υψηλής ποιότητας και της  αδιαμφισβήτητης αξιοπιστίας.

Mazda

Σήμερα η Mazda αποτελεί μεμονωμένο παράδειγμα εταιρίας αυτοκινήτων που διατηρεί τις γραμμές παραγωγής της στην Ιαπωνία προσφέροντας καθαρόαιμα Made in Japan μοντέλα.

Mazda
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο Κτήμα 48 λαμβάνοντας υπόψη και τηρώντας όλα τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα κατά της διασποράς του κορονοϊού Covid-19.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ