Η Mazda ανακοίνωσε τη δέσμευση της ότι όλα τα εργοστάσια της, σε όλο τον κόσμο, θα επιτύχουν ουδέτερες εκπομπές άνθρακα μέχρι το 2035, υποστηρίζοντας το στόχο της για επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα σε όλη την εφοδιαστική της αλυσίδα έως το 2050.
Η Mazda αναγνωρίζει ως κυρίαρχη υπευθυνότητα όλων των κατασκευαστών αυτοκινήτων να συμβάλλουν στον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη, μέσω της μείωση των εκπομπών CO2 σε κάθε στάδιο παραγωγής ενός αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής, μεταφοράς, χρήσης του οχήματος και ανακύκλωσης του.
Επομένως, η Mazda έχει ενεργά αφοσιωθεί σε πολλές πρωτοβουλίες για την επίτευξη αυτού του στόχου. Για να επιτευχθεί η ουδετερότητα άνθρακα στα εργοστάσια της σε όλο τον κόσμο έως το 2035, η ιαπωνική μάρκα θα συνεχίσει να δουλεύει στενά με τους συνεργάτες της, εστιάζοντας σε 3 τομείς: (1) συντήρηση ενέργειας, (2) μεταστροφή σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, (3) εισαγωγή καυσίμων με ουδέτερο άνθρακα για εσωτερικές μετακινήσεις.
BUY NOW
Ο πρώτος τομέας εστιάζει στις προσπάθειες εξοικονόμησης ενέργειας κατά τη διαδικασία κατασκευής των οχημάτων, όπου εκπέμπονται μεγάλες ποσότητες CO2. Αυτές οι προσπάθειες περιλαμβάνουν τη μείωση θερμικής ενέργειας μέσω της ανάπτυξης πολυμεριστικής βαφής - χαμηλής θερμοκρασίας, καθώς και τη βελτίωση της απόδοσης μετατροπής ενέργειας μέσω της βελτιστοποίησης της τεχνολογίας επεξεργασίας.
Σχετικά με τον δεύτερο τομέα, δηλαδή τη μεταστροφή προς τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η Mazda αναγνωρίζει τη σημασία, όχι μόνο της επίτευξης ουδετερότητας άνθρακα, αλλά και τη συμβολή στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, στα σημεία όπου εδρεύουν τα εργοστάσιά της. Επιπλέον, η ιαπωνική μάρκα θα συμμετάσχει, προληπτικά, στις προσπάθειες της Υποεπιτροπής Προώθησης Ηλεκτρικής Ενέργειας Ουδέτερου άνθρακα στην περιοχή Chugoku, η οποία στοχεύει να επεκτείνει την προσφορά και τη ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας ουδέτερου άνθρακα σε όλη την περιοχή.
Η Mazda εξετάζει και διάφορες μορφές απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές, όπως η παραγωγή ενέργειας χαμηλών ή και μηδενικών εκπομπών άνθρακα στα εργοστάσιά της, καθώς και η προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας από προμηθευτές ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Για την εισαγωγή καυσίμων ουδέτερου άνθρακα, δηλαδή τον τρίτο τομέα, η ιαπωνική μάρκα έχει προβλέψει δράσεις για χρήση τους σε εσωτερικές μεταφορές, μαζί με το Συμβούλιο της Χιροσίμα για τη συνεργασία Αυτοκινητοβιομηχανίας-Ακαδημίας-Κυβέρνησης, η οποία προωθεί την πρακτική χρήση βιοκαυσίμων επόμενης γενιάς .