Με υβριδικό μοτέρ το νέο Subaru Crosstrek

Subaru Crosstrek

H Subaru είχε ανακοινώσει εδώ και καιρό πως θα επωφεληθεί της τεχνογνωσίας της Toyota σε υβριδικά σύνολα, στο πλαίσιο της ευρύτερης συνεργασίας των δύο εταιρειών. Και ξεκίνησε ήδη.

Το κάνει με το νέο Crosstrek Hybrid που ξεκινά τον προσεχή Δεκέμβριο την εμπορική πορεία του στην αγορά της Ιαπωνίας και το κάνει με ένα κινητήριο σύνολο που αποτελείται από boxer κινητήρα χωρητικότητας 2.5 λίτρων, δυο ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία ιόντων λιθίου 1.1 kWh.

Ο εν λόγω κινητήρας προσφέρει 158 άλογα ισχύος και 209 Nm ροπής ενώ από τους δύο ηλεκτροκινητήρες, ο ένας παίζει το ρόλο της γεννήτριας κι ο άλλος συνεισφέρει στην ισχύ του μοντέλου, με 120 άλογα και 270 Nm ροπής. Μάλιστα, σύμφωνα με τη Subaru μπορεί να κινήσει το Crosstek για μικρές αποστάσεις, αποκλειστικά σε EV λειτουργία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλα αυτά συνεπάγονται σημαντική μείωση στην κατανάλωση, η οποία φτάνει το 20% σε σχέση με το ήπια υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί τώρα η Subaru. Πράγμα που μεταφράζεται σε αυτονομία που φλερτάρει με 1000 χιλιόμετρα.

Παρότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν θα έρθει στην Ευρώπη, έχει μεγάλο ενδιαφέρον και για εμάς, μιας και η τεχνολογία που φέρει, θα τοποθετηθεί και στο υβριδικό Forester. Ένα πολυαναμενόμενο μοντέλο, που μάλιστα εντοπίστηκε πρόσφατα να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ