Αυτό είναι το μεγαλύτερο οδικό έργο στην Αθήνα -Πότε θα ολοκληρωθεί

σήραγγες σκαραμαγκά

Η αναβάθμιση της οδικής υποδομής στην περιοχή του Σκαραμαγκά θα βελτιώσει τα κυκλοφοριακά δεδομένα τόσο στην Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου όσο και στη Λ. Κηφισού.

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για τη δημοπράτηση του έργου στον Σκαραμαγκά, προϋπολογισμού 70 εκ. ευρώ, που αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου τρία χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης.

Πρόκειται για το έργο αναβάθμισης της οδικής υποδομής στην περιοχή του Σκαραμαγκά, όπου συμβάλουν η Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου με τη Λεωφόρο Σχιστού (Ανισόπεδος Κόμβος Σχιστού) και πρόκειται να συμβάλει η υπό ολοκλήρωση Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρος Αιγάλεω (ΔΠΛΑ).

Με συνολικό μήκος 7,4 χλμ. θα ολοκληρώσει τον οδικό άξονα ΔΠΛΑ-Σχιστού, με τη δημιουργία δύο νέων Ανισόπεδων Κόμβων (Σκαραμαγκά και Ναυπηγείων) και την αναβάθμιση του υφιστάμενου Ανισόπεδου Κόμβου Σχιστού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
οδικά έργα σκαραμαγκά

Το έργο έχει χαρακτηριστεί μείζονος σημασίας δεδομένου ότι αναμένεται να δώσει τέλος στα σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα μιας περιοχής, όπου στεγάζονται βιομηχανικές, ναυπηγικές και μεταποιητικές επιχειρήσεις. Ταυτόχρονα εκτιμάται ότι θα συμβάλλει στην ανάπτυξη επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τα logistics.

οδικά έργα σκαραμαγκά

Τα βασικά αναμενόμενα οφέλη από την υλοποίηση του έργου είναι:

  • Η δημιουργία του άξονα Λ. Σχιστού – ΔΠΛΑ.
  • Η εξάλειψη κυκλοφοριακών προβλημάτων στη Λ. Σχιστού.
  • Η αποσυμφόρηση της Λ. Κηφισού και της Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου
  • Η αναβάθμιση Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου με 3 λωρίδες στην περιοχή των Ανισόπεδων Κόμβων Σχιστού – Σκαραμαγκά.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της προαίρεσης, προβλέπεται, μεταξύ άλλων, η οδική σύνδεση με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο του Επιχειρηματικού Πάρκου Φυλής, μήκους 2,3 χλμ. το οποίο περιλαμβάνει αναβάθμιση 2 κόμβων σύνδεσης με τον Χώρο Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων (ΧΥΤΑ) και με τη Λεωφόρο ΝΑΤΟ. Έργο, το οποίο, επίσης, θα βοηθήσει στην αποσυμφόρηση του Κηφισού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το έργο είναι το σημαντικότερο οδικής φύσεως στην Αττική, μαζί με αυτό που αφορά την υπογειοποίηση τμήματος της Λ. Ποσειδώνος (υπό κατασκευή), ενώ κρίσιμη είναι και η επέκταση της Λεωφ. Κύμης- ένα έργο που έχει παγώσει.

Τέλος, ιδιαίτερα κρίσιμη κρίνεται και η υλοποίηση του οδικού άξονα Ελευσίνα-Οινόφυτα, ενός αυτοκινητοδρόμου μήκους 40 χλμ. που θα επιτρέψει στους οδηγούς ΙΧ και βαρέων φορτηγών να παρακάμπτουν το ήδη βεβαρυμμένο οδικό δίκτυο του Λεκανοπεδίου της Αττικής.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ