Προ των πυλών το νέο μεγάλο τούνελ της Αθήνας -Θα καταργήσει 6 φανάρια, πότε θα είναι έτοιμο

Σημαντική πρόοδος σημειώνεται στο έργο της υπογιεοποίησης της Λεωφ. Ποσειδώνος το οποίο θα απαλλάξει σε μεγάλο βαθμό τους οδηγούς από την ταλαιπωρία που βιώνουν σήμερα.
Όλο και πιο κοντά στην ολοκλήρωση οδεύει το έργο της υπογειοποίησης τμήματος της Λεωφ. Ποσειδώνος, που κατασκευάζεται στο πλαίσιο του “The Ellinikon”, της μεγαλύτερης ιδιωτικής επένδυσης στην Ελλάδα και του μεγαλύτερου έργου αστικής ανάπλασης.
Ειδικότερα, η υπογειοποίηση αφορά ένα τμήμα μήκους περίπου 1,2 χλμ. το οποίο ξεκινά απο την παραλία του Αλίμου και καταλήγει στη Μαρίνα του Αγίου Κοσμά. Σύμφωνα με πρόσφατες πληροφορίες του carandmotor.gr, εχει ολοκληρωθεί περίπου το 85% των εκσκαφών και περίπου 75% των σκυροδετήσεων.
BUY NOW
Ειδικότερα, η εκσκαφή για την υπογειοποίηση έχει ήδη προχωρήσει με την απομάκρυνση 445.000 εκ των συνολικά 530.000 κυβικών μέτρων χώματος, όγκου που θα μπορούσε να γεμίσει 212 πισίνες ολυμπιακών διαστάσεων.
Το υπογειοποιημένο τμήμα θα σηματοδοτήσει την κατάργηση 6 φωτεινών σηματοδοτών, συνδράμοντας καθοριστικά στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Θα διαθέτει 6 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση (3 ανά ρεύμα) και το όριο ταχύτητας θα περιορίζεται σε 70 χλμ./ώρα. Οι εργασίες ξεκίνησαν τον Μάιο του 2022 και η σήραγγα εκτιμάται ότι θα δοθεί στην κυκλοφορία στις αρχές του 2026.
Σε βίντεο που δημοσιεύει το κανάλι n.p. production στο Youtube μπορούμε να δούμε την πρόοδο εργασιών στο έργο της υπογειοποίησης της Λεωφ. Ποσειδώνος, όπως και σε αυτό του Riviera Tower που θα αποτελέσει το υψηλότερο παραθαλάσσιο «πράσινο» κτίριο της Ανατολικής Μεσογείου. Ο 15ος όροφος είναι ήδη ορατός και οι εργασίες προχωρούν με ταχείς ρυθμούς.

Ο πύργος θα είναι σύγχρονος, πολυτελής, «πράσινος», θα αποτελέσει υπόδειγμα βιώσιμου σχεδιασμού και θα στέκει σε απόλυτη αρμονία με το Μεσογειακό τοπίο.
Θα έχεις ύψος 200 μ., με 170 διαμερίσματα σε ένα σύνολο 50 ορόφων και θα προσφέρει πανοραμική θέα της Αθηναϊκής Ριβιέρας, της Ακρόπολης και του Σουνίου. Οι κατασκευαστικές εργασίες άρχισαν τον Αύγουστο του 2022 και αναμένεται να ολοκληρωθούν το πρώτο εξάμηνο του 2027.