Mercedes GLA: Όσα γνωρίζουμε για την τρίτη -ηλεκτρική και υβριδική- γενιά της

Mercedes-Benz GLA 2024

Η Mercedes βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης του νέου της συμπαγούς SUV, με περισσότερη πολυτέλεια, τεχνολογία και υβριδικές ή αμιγώς ηλεκτρικές μονάδες ισχύος. Πρεμιέρα μέσα στο 2025.

Η νέα GLA στην ηλεκτρική της εκδοχή -που θα είναι η πρώτη που θα διατεθεί, σε ενάμιση χρόνο από σήμερα- θα είναι ο αντικαταστάτης της EQA. Η εταιρεία της Στουτγάρδης φέρεται να πήρε την απόφαση να συγχωνεύσει τα δύο αυτά μοντέλα σε ένα, διατηρώντας το όνομα της GLA και εγκαταλείποντας τα αρχικά EQ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι δύο διαφορετικής χημείας (LFP και ιόντων-λιθίου) μπαταρίες με τις οποίες θα προσφέρεται η ηλεκτρική GLA θα της προσδίδουν αυτονομία 700 και 900 km αντίστοιχα. Σύντομα, μετά από αυτήν, θα ακολουθήσει η υβριδική αυτοφορτιζόμενη έκδοση (αποκλειστικά βενζίνης) με την επιλογή κίνησης στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς – που θα συνδυάζεται στη δεύτερη περίπτωση με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Σχετικά με το σχεδιασμό της, η νέα GLA θα έχει πολύ σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την τρέχουσα δεύτερη γενιά της που θα την κάνουν πιο εκλεπτυσμένη και θα τη φέρουν πιο κοντά στα σχεδιαστικά δεδομένα της ηλεκτρικής οικογένειας EQ της γερμανικής εταιρείας.

Παράλληλα, θα είναι μεγαλύτερη σε μήκος σε σχέση με την τωρινή γενιά της, και επίσης θα έχει πιο δυναμική στάση χάρη στη χαμηλότερή της απόσταση από το έδαφος. Η επιλογή αυτή, που θα την φέρνει περισσότερο στα «νερά» των Crossovers παρά των SUV, έχει γίνει για λόγους αεροδυναμικής και συνεπώς μείωσης της κατανάλωσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί είναι η καινούρια MMA, που κατά κύριο λόγο έχει σχεδιαστεί για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα χρησιμοποιεί και η νέα γενιά της CLA. Μια πρώτη ιδέα για την τελευταία πήραμε με το Mercedes Concept CLA Class στη φετινή έκθεση ΙΑΑ 2023 του Μονάχου, και τις ίδιες αισθητικές επιρροές θα έχει και η νέα GLA.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κεντρικά στοιχεία της αισθητικής αυτής είναι η νέα γρίλια, που διατρέχεται από μια φωτεινή δέσμη που ενώνει τα δύο εμπρός φωτιστικά σώματα - τα οποία, με τη σειρά τους, φιλοξενούν ένα LED άστρο της Mercedes στο εσωτερικό τους. Αντίστοιχο είναι και το σχεδιαστικό μοτίβο της ουράς, ενώ το ταμπλό στο εσωτερικό θα διατρέχεται από μια ενιαία επιφάνεια ψηφιακών οθονών σε όλο το πλάτος του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ