Mercedes GLS: Νέο «φρεσκάρισμα» για το μεγαλύτερο SUV των Γερμανών

Mercedes GLS

Ένα χρόνο μετά το facelift της Mercedes GLS στο μέσον του κύκλου της τρέχουσας γενιάς της, τώρα η «ναυαρχίδα» των SUV της Στουτγάρδης δέχεται περαιτέρω βελτιώσεις.

Η περσινή ανανέωση της Mercedes GLS έφερε μια σειρά από αλλαγές στο σχεδιασμό, στην τεχνολογία του εσωτερικού και στις μονάδες ισχύος της, αλλά φαίνεται ότι η γερμανική εταιρεία είχε και για το 2025 ορισμένες περαιτέρω βελτιώσεις απέναντι στον ανταγωνισμό από τη BMW X7, κατά κύριο λόγο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα, η GLS του 2025 θα αποκτήσει νέες αισθητικές παρεμβάσεις στο ρύγχος της, με τρόπο παρόμοιο με το facelift της AMG GT 4-Door νωρίτερα φέτος. Οι προβολείς γίνονται λίγο πιο αιχμηροί, ακολουθώντας τη «σχεδιαστική γλώσσα» των GLC και GLE.

Μικρές αλλαγές θα υπάρξουν, παράλληλα, τόσο στη μάσκα όσο και στον μπροστινό προφυλακτήρα. Αντίθετα, οι πλευρές και η ουρά του αυτοκινήτου θα παραμοίνων απαράλλαχτες, και ενδεχομένως οι αλλαγές να ολοκληρωθούν με μια νέα σειρά από εξειδικευμένες ζάντες για το μεγάλο SUV της Στουτγάρδης.

Παρά το γεγονός ότι είναι το κορυφαίο SUV με κινητήρα εσωτερικής καύσης της Mercedes (εξαιρουμένης της G-Class), η GLS δεν έχει υιοθετήσει για το εσωτερικό της την τελευταία ψηφιακή τεχνολογία που διαθέτει η γερμανική εταιρεία.

Συγκεκριμένα, η GLS δεν προσφέρεται με την τεράστια 'Hyperscreen', όπως συβαίνει στην περίπτωση της ηλεκτρικής αδερφής της, EQS SUV. Μάλιστα, στον εξοπλισμό της δεν προβλέπεται ούτε η 'Superscreen' της νέας E-Class. Ωστόσο, με τη νέα ανανέωση του 2025 είναι πιθανό η Mercedes να αντικαταστήσει τις δύο οθόνες 12,3 ιντσών με ένα πιο εντυπωσιακό σύστημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά στη γκάμα κινητήρων, κατά πάσα πιθανότητα θα παραμείνει αμετάβλητη - ξεκινώντας από την τρίλιτρη πετρελαιοκίνητη 350 d των 333 ίππων και συνεχίζοντας με τη 450 d -με έναν εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 3.0 λίτρων με ήπια υβριδική τεχνολογία- και την 450 βενζίνης (επίσης εξακύλινδρη με υβριδική υποβοήθηση).

Η έκδοση Maybach, των 253.850 χιλιάδων ευρώ, διαθέτει το V8 κινητήρα 4.0 λίτρων με 557 ίππους και ήπια υβριδική τεχνολογία, ενώ η έκδοση AMG 63 -με τιμή 255.600 ευρώ- κινείται από τον ακόμα ισχυρότερο V8 των 612 ίππων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ