Έδωσε ότι μπορούσε για αρκετά λεπτά μέχρι που… «έσβησε». Μια 30χρονη Mercedes-Benz S 350 diesel πήγαινε στο μέγιστο που γινόταν στην Autobahn, έως την στιγμή που απλά δεν άντεξε άλλο και… παρέδωσε το πνεύμα της.
Τι «σκοτώνει» ένα ηλικιωμένο αυτοκίνητο και μάλιστα σαν το W140 με 6κύλινδρο εν σειρά πετρελαιοκινητήρα; Όχι τα πάντα. Το να τρέχεις για αρκετή ώρα στην εθνική οδό όμως, αγνοώντας επιδεικτικά το όργανο θερμοκρασίας, είναι σίγουρα ένας πολύ καλός τρόπος. Παρακολουθείστε το παρακάτω video για του λόγου το αληθές, αν στο τέλος δεν «πονέσετε».
Ο οδηγός εμφανίζεται να έχει αναπτύξει τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα που είναι 185 χλμ./ώρα και να τη διατηρεί όσο περισσότερο ήταν εφικτό. Εν έτει 1994, το συγκεκριμένο μοντέλο βγήκε από το εργοστάσιο με 150 ίππους. Για αυτό εξ’ ορισμού δεν ήταν ποτέ ένα από αυτά που έβαζαν φωτιά στην άσφαλτο. Συνυπολογίστε και το βάρος του αμαξώματος.
BUY NOW
Όπως και να ‘χει, το γκάζι μένει πατημένο, έως το σημείο που η θερμοκρασία φτάνει στο κόκκινο και αρχίζουν να εμφανίζονται οι πρώτοι καπνοί. Η ποιότητα του ήχου ωστόσο στα πλάνα, δεν είναι τόσο καλή για να ακούσουμε πιθανούς θορύβους, διότι αντιλαμβανόμαστε πως το μοτέρ εξακολουθεί και λειτουργεί ακόμα και μετά την έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο.
Ενδεχομένως η ζημιά να είναι πάρα πολύ απλή, όπως ένα σπασμένο κολλάρο αντιψυκτικού υγρού ή κάποιο σωληνάκι. Από την άλλη, παρατηρώντας την απότομη αύξηση της θερμοκρασίας από την σκληρή χρήση, το μυαλό μας πάει σε κάτι πιο σοβαρό. Η συμβουλή μας είναι να σέβεστε τις… μεγάλες ηλικίες. Και αν όχι, τουλάχιστον έχετε το νου σας στα όργανα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ