Μια οικογενειακή επιχείρηση μετατροπών στη Βρετανία, η Alfaholics, δημιούργησε την πιο γρήγορη Alfa Romeo Spider - προθέτωντας ακόμα και roll-cage και σειριακό κιβώτιο σε αυτό το γνήσιο αντιτύπό της από το 1977.
Η συγκεκριμένη Spider είναι της δεύτερης γενιάς του κλασσικού ιταλικού cabriolet. Η κύρια σχεδιαστική αλλαγή σε σχέση με την πρώτη γενιά, που είχε παρουσιαστεί δέκα χρόνια νωρίτερα, είναι η κοφτή ουρά της και τα ορθογώνια πίσω φωτιστικά σώματα.
Ξεκινώντας να δουλεύει τη Spider από το 2011, η οικογένεια των Alfaholics διατήρησε το αυθεντικό αμάξωμά της - αλλά κάτω από αυτό άλλαξε πολλά. Δεδομένου ότι η μετατροπή του αυτοκινήτου ζήτηθηκε από έναν δεινό λάτρη των trackdays, αρχικά τοποθέτησε κλωβό ασφαλείας (roll-cage) γύρω από την καμπίνα επιβατών, και κατασκεύασε ειδικό δάπεδο που παρείχε τη δυνατότητα σύνδεσης αγωνιστικών bucket καθισμάτων.
BUY NOW
Προχωρώντας στις μηχανικές αλλαγές, η βρετανική εταιρεία αύξησε την ισχύ του τετρακύλινδρου Twinspark κινητήρα στους 216 ίππους και τον συνδύασε με σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων. Για την απόδοση της δύναμης στην άσφαλτο, μάλιστα, πρόσθεσε και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Παράλληλα, με την προθήκη της ρυθμιζόμενης ανάρτησης που η Alfaholics έχει εξελίξει για τις μετατροπές της στη Giulia GTA-R, καθώς και με τις εξαπίστονες δαγκάνες στα εμπρός φρένα, πιθανώς να μην υπάρχει άλλη Alfa Spider στον κόσμο που να πετυχαίνει καλύτερο γυρολόγιο.
Οι νεωτερισμοί για την κλασσική αυτή Spider συμπληρώνονται με την ψηφιακή οθόνη -που έχει αντικαταστήσει το παλιό ζευγάρι κυκλικών οργάνων- και με τη βαφή του αυτοκινήτου όχι με το αυθεντικό του χρώμα, αλλά με το λευκό-περλέ της πολύ μεταγενέστερης Alfa Romeo 147.
Μετά την παράδοση της πρώτης τροποποιημένης τέτοιας Spider στον ιδιοκτήτη της, η Alfaholics διαθέτει προς πώληση το αντίτυπο που βλέπετε στο website της εταιρείας δημοπρασιών Collecting Cars. Η τιμή εκκίνησής του δεν είναι γνωστή - αλλά αν θέλετε να αποκτήσετε μια αντίστοιχη ρέπλικα, θα πρέπει να εκταμιεύσετε περί τα 175 χιλιάδες Ευρώ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ