Το Μετρό της Αθήνας θα περνάει από τη Λ. Κηφισίας -Πού θα κατασκευαστούν οι σταθμοί

Μετρό

Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό, σειρά εκτιμάται ότι θα πάρει η επέκταση προς τη Λυκόβρυση, με σταθμούς κατά μήκος της Λεωφ. Κηφισίας.

Προχωρούν οι εργασίες για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό «Άλσος Βεΐκου-Γουδή», το οποίο θα προσθέσει στο δίκτυο 15 νέους σταθμούς, διευκολύνοντας τις μετακινήσεις σε πολλές περιοχές του κέντρου της Αθήνας.

Η Γραμμή 4 θα έχει δύο σταθμούς ανταπόκρισης, στην Ακαδημία, με τον σταθμό Πανεπιστήμιο της Γραμμής 2, και στον Ευαγγελισμό, με τη Γραμμή 3, ενώ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα εξυπηρετεί περίπου 340.000 επιβάτες ημερησίως.

Μετρό Αθήνας
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Γραμμή 4 του Μετρό, ωστόσο, δεν θα περιοριστεί στο Άλσος Βεΐκου-Γουδή, μιας και στον σχεδιασμό προβλέπεται η επέκταση των των γραμμών της και σε άλλες περιοχές του Λεκανοπεδίου. Ιδιαίτερα σημαντική έχει κριθεί, μεταξύ άλλων, η κατασκευή του τμήματος «Γουδή-Λυκόβρυση» με τους σταθμούς Γουδή, Κατεχάκη, Φάρος, Φιλοθέη, Σιδερα, Ολυμπιακό Στάδιο, Παράδεισος, ΟΤΕ, Μαρούσι, Πεύκη και Λυκόβρυση.

Το συγκεκριμένο τμήμα θα διατρέχει τη Λεωφόρο Κηφισίας και έτσι θα δοθεί τέλος σε μια χρόνια αδικία, δηλαδή στην απομόνωση από τα μέσα σταθερής τροχιάς των κατοίκων των Βορείων Προαστίων και των εργαζομένων στις εκατοντάδες εταιρείες που εδρεύουν κατά μήκος της κεντρικής αυτής οδικής αρτηρίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2000, όταν ξεκινούσε η πρώτη φάση του Μετρό της Αθήνας (Γραμμή 2 και 3) η σύνδεση της Λεωφ. Κηφισίας με το Μετρό, αποτελούσε ένα από τα βασικά ζητήματα που είχαν θέσει στο τραπέζι οι συγκοινωνιολόγοι.

Παρ’ όλα αυτά, μέχρι σήμερα η Λεωφ. Κηφισίας δεν έχει καταφέρει να αποκτήσει σταθμούς Μετρό, γεγονός που δυσχεραίνει τις μετακινήσεις όσων δραστηριοποιούνται επαγγελματικά κατά μήκος του συγκεκριμένου οδικού άξονα, ο οποίος πλημμυρίζει από αυτοκίνητα.

Μετρό Αθήνας Γραμμή 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα εξυπηρετεί το ΟΑΚΑ, δηλαδή τον πυρήνα ενός πλήθους αθλητικών δραστηριοτήτων, και τον εμπορικό πόλο της περιοχής, ενώ με τον σταθμό «Λυκόβρυση» θα τερματίζει σε κοντινή απόσταση από την Εθνική Οδό.

Παρά τη σπουδαία σημασία του τμήματος «Γουδή-Λυκόβρυση», για να πάρει το συγκεκριμένο έργο την άγουσα της υλοποίησης εκτιμάται ότι θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.

Αυτό διότι το βλέμμα είναι στραμμένο αρχικά στο υπό κατασκευή Α’ τμήμα της Γραμμής 4 του Μετρό, αλλά και στην επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ίλιον. Παράλληλα, απαιτείται η ολοκλήρωση απαιτητικών μελετών όπως και η εύρεση χρηματοδότησης.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ