Το Μετρό της Αθήνας απλώνει τις ράγες του -Πού θα κατασκευαστούν 3 νέοι σταθμοί
Στην Άνω Ηλιούπολη αναμένεται να φτάσει μελλοντικά η Γραμμή 4 της Αθήνας, ενώ είναι ορατό το ενδεχόμενο να κατασκευαστεί σταθμός και για την εξυπηρέτηση της ΠΥΡΚΑΛ.
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες για την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό, του μεγαλύτερου υπό υλοποίηση έργου στη χώρα μας με προϋπολογισμό 1,5 δισ. ευρώ. Όπως είχαμε γράψει, μέχρι το τέλος Ιουνίου το πρώτο μηχάνημα TBM, «Αθηνά», είχε σκάψει 1.400 μ., την ίδια ώρα που η «Νίκη» είχε διανοίξει περί τα 80 μ.
Πρόκειται για το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 «Άλσος Βεΐκου-Γουδή» που θα περιλαμβάνει 15 σταθμούς και θα εξυπηρετεί πολλές πυκνοκατοικημένες περιοχές της αλλά και πολλά σημαντικά κτήρια και εγκαταστάσεις, όπως Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Δικαστήρια και μεγάλα δημόσια κτίρια Oργανισμών ή Υπουργείων.
BUY NOW
Η Γραμμή 4 του Μετρό, ωστόσο, δεν περιλαμβάνει μόνο το τμήμα «Άλσος Βεΐκου-Γουδή», κάτι το οποίο φαίνεται και στον χάρτη που είναι δημοσιευμένος στην επίσημη ιστοσελίδα της Ελληνικό Μετρό.
Μία από τις μελλοντικές επεκτάσεις της Γραμμής 4 του Μετρό είναι προς Άνω Ηλιούπολη, που αφορά σε κλάδο από τον Ευαγγελισμό και τους εξής σταθμούς: Παγκράτι, Βύρωνας, Άνω Ηλιούπολη.
Παράλληλα, δεν αποκλείεται να κατασκευαστεί και ένας ακόμα σταθμού ο οποίος θα εξυπηρετεί το Κυβερνητικό Πάρκο «Ανδρέας Λεντάκης» στο ακίνητο της ΠΥΡΚΑΛ (στον δήμο Δάφνης – Υμηττού) όπου θα προβλέπεται να μετεγκατασταθούν 9 υπουργεία (Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Υγείας, Τουρισμού, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Εσωτερικών) και ορισμένοι φορείς (ΑΑΔΕ, ΕΕΣΥΠ ΑΕ, ΤΑΙΠΕΔ ΑΕ, ΕΤΑΔ ΑΕ).
Οι τελικές αποφάσεις θα εξαρτηθούν από τις μελέτες που θα γίνουν, αν και η έναρξη εργασιών για την εν λόγω επέκταση δεν προβλέπεται πριν το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.
Θυμίζουμε ότι ο σχεδιασμός για τη Γραμμή 4 περιλαμβάνει επίσης το τμήμα Γουδή-Μαρούσι που με μήκος 9,6 χλμ. αναμένεται να λύσει το μεγάλο πρόβλημα της απουσίας Μετρό από τη λεωφ. Κηφισίας, το τμήμα Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη που θα εξυπηρετεί μεταξύ άλλων το γήπεδο της ΑΕΚ, όπως και το τμήμα Μαρούσι-Εθνική Οδός.