Οι ράγες της Γραμμής 4 δεν θα περιοριστούν στο τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή, μιας και ο σχεδιασμός προβλέπει επιπλέον σταθμούς που θα εξυπηρετούν πλήθος περιοχών.
Συνεχίζεται το ταξίδι των δύο μηχανημάτων διάνοιξης σηραγγών (ΤΒΜ) στο υπέδαφος της Αθήνας, για την κατασκευή του πρώτου τμήματος, Άλσος Βεΐκου – Γουδή, της Γραμμής 4, που θα περνά μέσα από πυκνοκατοικημένες περιοχές της πρωτεύουσας, εξυπηρετώντας χιλιάδες πολίτες, όπως και πλήθος σημαντικών κτηρίων και εγκαταστάσεων.
Με σήραγγα 12,8 χλμ. και 15 σταθμούς, το τμήμα Άλσος Βεΐκου– Γουδή έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, και ταυτόχρονα θα συμβάλει στην αποσυμφόρηση των υφιστάμενων κεντρικών σταθμών Μετρό από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού.
BUY NOW
Η Γραμμή 4, ωστόσο, δεν θα περιοριστεί στο προαναφερθέν τμήμα, μιας και στον σχεδιασμό της Ελληνικό Μετρό περιλαμβάνεται η δημιουργία επιπλέον σταθμών που θα προσφέρουν διευκόλυνση σε ακόμα περισσότερους πολίτες, άροντας την απομόνωση πολλών περιοχών της πρωτεύουσας.
Ένα από τα τμήματα που, όπως φαίνεται, βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα είναι το τμήμα Γουδή-Μαρούσι, το οποίο θα διατρέχει τη Λεωφόρο Κηφισίας και έτσι θα δοθεί τέλος σε μια χρόνια αδικία, ήτοι στην απομόνωση των κατοίκων των Βορείων Προαστίων και των εργαζομένων στις εκατοντάδες εταιρείες που εδρεύουν κατά μήκος της κεντρικής αυτής οδικής αρτηρίας.
Σύμφωνα με τον χάρτη της Ελληνικό Μετρό, το τμήμα Γουδή-Μαρούσι θα έχει γραμμή μήκους 9,6 χλμ. με τους εξής 8 σταθμούς: Γουδή, Κατεχάκη, Φάρος, Φιλοθέη, Σίδερα, Παράδεισος, ΟΤΕ, Μαρούσι, ενώ σε επόμενο στάδιο θα οδεύσει προς Πεύκη και Λυκόβρυση, μέσω ομώνυμων σταθμών, απλώνοντας με αυτό τον τρόπο τις ράγες του κοντά στην Εθνική Οδό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2020, όταν ξεκινούσε η πρώτη φάση του Μετρό της Αθήνας (Γραμμή 2 και 3) η σύνδεση της Λεωφ. Κηφισίας με το Μετρό, αποτελούσε ένα από τα βασικά ζητήματα που είχαν θέσει οι συγκοινωνιολόγοι.
Η απομόνωση, ωστόσο, αυτού του κεντρικού οδικού άξονα της πρωτεύουσας, που συνδέει το κέντρο της με το βόρειο κομμάτι της, από τις ράγες του Μετρό, παραμένει, με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία όσων δραστηριοποιούνται στις περιοχές πέριξ της λεωφόρου, και τη σχεδόν μόνιμη κυκλοφοριακή συμφόρηση.