Σκίτσα τα οποία αποκαλύπτουν τη σιλουέτα ενός νέου SUV της Volvo μαρτυρούν το γεγονός ότι η νέα-αμιγώς ηλεκτροκίνητη γενιά του μέχρι σήμερα γνωστού XC90 βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης.
Το γεγονός ότι η επόμενη γενιά του Volvo XC90 δεν θα διαθέτει στη φαρέτρα της κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποτελώντας μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρόταση, δεν αποτελεί είδηση.
Είδηση αποτελεί ότι το κορυφαίο SUV της σουηδικής φίρμας έχει ήδη αποκτήσει την τελική του μορφή, η οποία δεν θα απέχει -τουλάχιστον σημαντικά- από τα πρώτα σκίτσα τα οποία ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, μαρτυρώντας το… προχωρημένο της εξέλιξής του.
Ο διάδοχος του σημερινού Volvo XC90 θα ονομάζεται EXC90, επιχειρώντας με αυτόν τον τρόπο να διατηρήσει τις γέφυρες που το συνδέουν με το θερμικό και άκρως επιτυχημένο παρελθόν του. Άλλωστε και οι αναλογίες του αμαξώματος δεν πρόκειται να διαφέρουν σημαντικά από το υπάρχον μοντέλο, κάτι που ενδεχομένως να επιτρέψει στα δύο αυτοκίνητα να ακολουθήσουν για κάποιο διάστημα μια κοινή εμπορική πορεία.
BUY NOW
Αυτό τουλάχιστον είχε δηλώσει ο επικεφαλής της Volvo, Hakan Samuelsson, τον περασμένο Φεβρουάριο, προαναγγέλλοντας το φρεσκάρισμα των σχεδιαστικών και όχι μόνο προδιαγραφών και του «συμβατικού» XC90.
Τα πρώτα σχέδια που ήρθαν στο φως φαίνεται να επιβεβαιώνουν το συγκεκριμένο σενάριο, το οποίο μάλιστα θέλει το ηλεκτροκίνητο XC90 να αποκαλύπτεται σύντομα, ίσως και μέσα στους πρώτους μήνες του 2022.
Μετά το εξαιρετικό δείγμα γραφής των ηλεκτροκίνητων XC40 και C40 Recharge, η Volvo έχει ήδη αποδείξει στην πράξη ότι μπορεί να λειτουργήσει υπό πίεση χρόνου και να μετασχηματίσει οποιαδήποτε θερμική πρόταση σε ολοκληρωμένο και άκρως ανταγωνιστικό ηλεκτροκίνητο όχημα.
Αξιοποιώντας, λοιπόν, την πολύτιμη εμπειρία που αποκόμισε τα τελευταία χρόνια στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και επενδύοντας στον αποδεδειγμένα αποδοτικό συνδυασμό των δύο ηλεκτρικών μοτέρ -έναν σε κάθε άξονα- η Volvo δεν θα δυσκολευτεί να μεταμορφώσει το XC90 σε ένα μηδενικών ρύπων SUV.
Προφανώς και οι συσσωρευτές ηλεκτρικής ενέργειας να διαθέτουν μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις νέες, μεγαλύτερες προκλήσεις, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξουν, στα πρότυπα των XC40 και C40 Recharge, μικρότερης ισχύος εκδόσεις με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα.
Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι αν το project, γνωστό και ως Ebla, θα αποτελέσει κομμάτι της εξέλιξης του νέου Volvo XC90 ή αν θα γίνει η βάση πάνω στην οποία πρόκειται να στηριχθεί η επόμενη γενιά των ηλεκτροκίνητων μοντέλων των Σουηδών.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ