Η ιρανική εταιρεία Cheetah Motors έφτιαξε ένα ακριβές αντίγραφο της Ferrari LaFerrari Aperta, και το αποτέλεσμα είναι απίστευτο - προκαλώντας αίσθηση σε διεθνές επίπεδο.
Η Cheetah Motors Company είναι μια ταχύτατα αναδυόμενη εταιρεία στην ευρεία αγορά υπεραυτοκινήτων στη Μέση Ανατολή, και χωρίς κανέναν ενδοιασμό δήλωσε ιδιαίτερα περήφανη παρουσιάζοντας μια αντιγραφή απόλυτης ακρίβειας της Ferrari LaFerrari Aperta.
Συγκεκριμένα, στην ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Cheetah Motors περιέγραψε την προσπάθειά της ως «την πρώτη επιτυχημένη επανασχεδίαση της LaFerrari Aperta στον κόσμο». Η λέξη «προσπάθεια», βεβαίως, είναι υπερβολική, αν λάβουμε υπόψη πόσο μοιάζει με το πρωτότυπο - κρίνοντας από τις φωτογραφίες.
BUY NOW
Η εταιρεία συνεχίζει ότι αυτή είναι «η πιο κοντινή αντιστοιχία στο πρωτότυπο» και ότι για αυτό το σκοπό «σχεδιάστηκαν και παράχθηκαν πάνω από χίλια εξαρτήματα αρχικά ως δοκιμαστικά δείγματα πριν τα τελικά εξαρτήματα».
Αυτή είναι μια περίοδος αναβρασμού στον τομέα της κατασκευής αυτοκινήτων της ασιατικής χώρας. Η εταιρεία Ikco πρόσφατα υπέγραψε συμφωνία ύψους 70 εκατομμυρίων ευρώ για την παραγωγή ενός νέου sedan, ενώ η Cheetah Motors -που ιδρύθηκε το 2018- εξέφρασε τη φιλοδοξία να αναβαθμίσει το επίπεδο των «Made in Iran» αυτοκινήτων της.
Με ρέπλικες εμβληματικών μοντέλων, όπως τη συγκεκριμένη της LaFerrari που δημιούργησε σε συνεργασία με τη Javad Moradi Tuning Iran, σκοπεύει να επιδείξει τις δυνατότητές της και να χτίσει το όνομά της στη διεθνή σκηνή.
Ένα προσεκτικός παρατηρητής μπορεί να διακρίνει, πάντως, τις σημαντικές διαφορές στο πλαίσιο και στα μηχανικά μέρη της ρέμπλικας από το πρωτότυπο. Εξάλλου, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ήταν απαραίτητο να μειωθεί το κόστος, προκειμέμου να μείνει χαμηλά η τιμή της ρέπλικας.
Βεβαίως, εδώ υπάρχει ένα σημαντικό πρόβλημα: η πνευματική ιδιοκτησία και τα πλήρη δικαιώματα της Ferrari LaFerrari Aperta, όπως είναι ευνόητο, ανήκουν στην εταιρεία του Μαρανέλο.
Προς το παρόν η ιταλική εταιρεία δεν έχει τοποθετηθεί δημοσίως για τη ρέπλικα της Cheetah Motors, προτιμώντας ακόμη τη σιωπή. Η μίμηση είναι η υψηλότερη μορφή κολακείας, άλλωστε, και στο κάτω κάτω η ρέπλικα απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί ως ανταγωνισμός για την αυθεντική LaFerrari.
Εξάλλου, η πώληση του κλώνου της LaFerrari Aperta στο δυτικό κόσμο θεωρείται μια δύσκολη υπόθεση ακόμα και από την άποψη της ασφάλειας - ειδικά με τις νέες και αυστηρότερες προδιαγραφές που έθεσε η Ευρωπαϊκή Ένωση τον Ιούλιο που μας πέρασε.