Μηχανικοί άνοιξαν έναν κινητήρα της Toyota μετά από 670.000 χλμ. και έτρυβαν τα μάτια τους -Τι είδαν
Οι μηχανικοί που διατηρούν το κανάλι I Do Cars στο Youtube αποσυναρμολόγησαν έναν από τους πιο θρυλικούς κινητήρες της Toyota, τον 2JZ, ώστε να ανακαλύψουν σε τι κατάσταση βρίσκεται έχοντας «γράψει» 670.000 χιλιόμετρα.
Ο θρυλικός κινητήρας 2JZ της Toyota εξόπλισε μία πληθώρα αυτοκινήτων της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας τις δεκαετίες του ‘80 και του ‘90 -συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού Supra ΜkIV- ενώ είναι κατά πολλούς ένας από τους πιο στιβαρούς κινητήρες που κατασκευάστηκαν ποτέ.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να θεωρηθεί η Supra τέταρτης γενιάς ένα από τα πιο cool JDM αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Οι λάτρεις των μετατροπών κατάφεραν να «βγάλουν» πολύ υψηλές ιπποδυνάμεις από τον εν λόγω straight-six κινητήρα, οι ταινίες μετέτρεψαν το αυτοκίνητο σε ήρωα, ενώ η εμφάνισή του είναι εμβληματική.
BUY NOW
Το κανάλι I Do Cars στο Youtube βρήκε έναν πλήρως λειτουργικό 2JZ κινητήρα από ένα Lexus GS300 και αποφάσισε να τον αποσυναρμολογήσει. Μάλιστα ο συγκεκριμένος κινητήρας είχε «γράψει» 670.000 χλμ.
Όπως αποκαλύπτει το παρακάτω βίντεο αποσυναρμολόγησης, τα μηχανικά μέρη του κινητήρα είναι σε συγκλονιστικά καλή κατάσταση για τα χιλιόμετρα που αναγράφονται στο κοντέρ.
Αν και κανένας κινητήρας δεν μπορεί να είναι αψεγάδιαστος μετά από τόσα χιλιόμετρα, η κυλινδροκεφαλή και οι εκκεντροφόροι παρουσιάζουν μόνο αμελητέες φθορές, τις οποίες οι περισσότεροι κινητήρες παρουσιάζουν μετά από περίπου 160.000 χιλιόμετρα, ακόμη και με καλό ιστορικό συντήρησης.
Αν για οποιονδήποτε λόγο είχατε αμφιβολίες για την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία του κινητήρα 2JZ της Toyota, αυτή η αποσυναρμολόγηση δεν αφήνει πολλά περιθώρια αμφισβήτησης.