Το πιο «τρελό» Mini: Με V8 κινητήρα και πίσω κίνηση

Vini V8 Powerflex

Με μια μηχανολογική ακροβασία, στα όρια ίσως της αυτοκινητικής «τρέλας», η βρετανική εταιρεία Powerflex κατασκεύασε το Vini: ένα Mini Cooper με κινητήρα V8 και κίνηση στους πίσω τροχούς.

Η Powerflex, εξειδιεκυμένος οίκος αναρτήσεων με έδρα τη Βρετανία, χρειάστηκε τέσσερα χρόνια -και τη συνεργασία αναρίθμητων ακόμη εταιρειών μετατροπών- για να ολοκληρώσει την τοποθέτηση του θηριούδους κινητήρα κάτω από το καπό του Mini Cooper, να μετατρέψει το σύστημα μετάδοσης για να στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχους και να βρει τις μηχανικές λύσεις για τη διαχείριση τόσης ισχύος από ένα τόσο μικρό αμάξωμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και πόση είναι αυτή η ισχύς; Αγγίζει τους 414 ίππους, χάρη στο κινητήρα 4.0 λίτρων της BMW που φορά η M3 (στη γενιά F80). Η πρώτη, έτσι, μεγάλη πρόκληση για την Powerflex ήταν να τοποθετήσει στο διαμήκη άξονα έναν κινητήρα V8 μαζί με το αυτόματο κιβώτιο DCT, στη θέση που πριν υπήρχε ένας εγκάρσια τοποθετημένος τετρακύλινδρος.

Η δεύτερη πρόκληση ήταν και η μεγαλύτερη: να αντέξει το σασί όλη αυτή την υπερβάλλουσα ισχύ, το αυξημένο βάρος (που τώρα φτάνει τα 1.300 κιλά) και παράλληλα να κρατήσει το Vini την κλασική του αίσθηση kart και το δυναμισμό της οδικής του συμπεριφοράς.

Για να πετύχει όλα αυτά, η Powerflex ενίσχυσε και ανακατασκεύασε κάθε σημείο του δαπέδου - τοποθετώντας τροποιημένα υποπλαίσια από το Subaru Impreza STi για να βασίσει πάνω τους τον κινητήρα και το πίσω διαφορικό. Επίσης, ανασχεδίασε την εμπρός ανάρτηση (McPherson), και φυσικά τοποθέτησε νέες βάσεις στήριξης για όλα τα μηχανικά μέρη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μετατροπή του Mini δεν άλλαξε τον εξωτερικό του σχεδιασμό, με εξαίρεση την τοποθέτηση λίγο πιο μυώδους εμπρός προφυλακτήρα, αλλά το εσωτερικό του μετατράπηκε σε αμιγώς αγωνιστικό. Επίσης, η λέξη Mini στο έμβλημα στο ρύγχος του αυτοκινήτου έχει αντικατασταθεί με τη λέξη Vini.

Το ισχυρότερο Mini V8, για τη δημιουργία του οποίου η Powerflex συνεργάστηκε με τις εξειδικευμένες εταιρείες του βρετανικού Συνδέσμου εμπόρων aftermarket προϊόντων βελτιώσεων, εκτίθεται για πρώτη φορά στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood στη νότια Βρετανία (8-11 Ιουλίου).

Διαβάστε επίσης

BMW M4 Coupe: Οδηγούμε στην Ελλάδα το βαυαρικό υπερόπλο των 510 ίππων

Είναι επένδυση η αγορά ενός Tesla στην Ελλάδα;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ