Μάλιστα, η ιαπωνική εταιρεία, εκτός από την έκπτωση, προσφέρει μηδενικό επιτόκιο για 72 μήνες και δώρο καύσιμα αξίας 14.000 ευρώ.
Η Toyota είναι μια από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν καταφέρει να κερδίσουν τον σεβασμό φίλων και εχθρών. Η πορεία της μέσα στα χρόνια, τα αυτοκίνητα-ορόσημα που έχει παρουσιάσει και η συμβολή της στην εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας που πρωταγωνιστεί αυτή τη στιγμή, την έχουν τοποθετήσει σε μια ξεχωριστή θέση στον κόσμο του αυτοκινήτου, με την ίδια να αναλαμβάνει πάντα ανοιχτά την ευθύνη των αποφάσεών της.
Ακόμα κι όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως τα έχει σχεδιάσει, τολμά να το παραδεχτεί, ακόμα και χαρακτηρίζοντας ένα προϊόν της μη επιτυχημένο. Όπως συνέβη στην περίπτωση του Mirai, του οποίου οι πωλήσεις είναι πολύ πιο χαμηλές από το αναμενόμενο. Στις ΗΠΑ, το πρώτο εξάμηνο του 2024 πούλησε μόλις 245 υδρογονοκίνητα μοντέλα, σημειώνοντας πτώση 85,8% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022, με μόλις 20 αντίτυπα να πωλούνται τον Ιούνιο.
BUY NOW
Για να τονώσει το ενδιαφέρον του κοινού, αποφάσισε να προχωρήσει σε γενναίες εκπτώσεις που φτάνουν μέχρι και το 49% της αρχικής τιμής του sedan με κυψέλες υδρογόνου. Συγκεκριμένα, η πλούσια έκδοση Limited από τα 67.115 δολάρια, έπεσε στα 34.000, ενώ η βασική έκδοση XLE δίνεται με έκπτωση 25.000 δολαρίων από την αρχική τιμή των 50.190.
Μάλιστα, για να κάνει ακόμα πιο προσιτή την απόκτηση των μοντέλων, προσφέρει μηδενικό επιτόκιο για 72 μήνες, κίνηση που δείχνει πόσο αποφασισμένη είναι η εταιρεία να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον του κόσμου.
Όμως, ο ιαπωνικός όμιλος δεν σταματά εκεί, και με κάθε αγορά ενός Mirai δίνει στον κάτοχό του δώρο καύσιμα αξίας 15.000 δολαρίων για 6 χρόνια, στέλνοντας το συνολικό όφελος για τον εν δυνάμει ιδιοκτήτη έως και τα 48.000 δολάρια.
Πάντως, παρά τις χαμηλές πτήσεις στις πωλήσεις, η Toyota έχει δεσμευτεί ότι δεν πρόκειται να εγκαταλείψει την ανάπτυξη κινητήρων που καίνε υδρογόνο, μιας και πιστεύει ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι η απάντηση προς ένα πιο βιώσιμο περιβάλλον και μια καλύτερη εναλλακτική της ηλεκτροκίνησης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Toyota δεν είναι η μόνη μάρκα που προσφέρει αυτοκίνητο υδρογόνου στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τη Honda να λανσάρει πρόσφατα το CR-V e:FCEV ως plug-in υβριδικό, ενώ είναι ακόμα διαθέσιμο και το Hyundai Nexo Fuel Cell.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ