Αν και ο βελτιωτικός οίκος AC Schnitzer είναι πασίγνωστος για τις μετατροπές του σε μοντέλα της BMW, εντούτοις αυτή τη φορά μας εκπλήσσει αναβαθμίζοντας το Toyota GR Supra.
Βέβαια ίσως κάποιοι το θεωρήσουν αυτό λογικό μέχρι ένα σημείο, μια και το ιαπωνικό αυτοκίνητο κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο με την Z4 και μοιράζεται και κάποια μέρη με αυτή. Η πρώτη αλλαγή στο αισθητικό μέρος που εντοπίζουμε, είναι η ευμεγέθης αεροτομή από ανθρακονήματα στο πίσω μέρος με τις βάσεις από αλουμίνιο. Σύμφωνα με την Schnitzer, παράγει πρόσθετη κάθετη δύναμη, ωστόσο δεν μας λέει πόση ακριβώς.
Εμπρός διακρίνεται το splitter κάτω χαμηλά σε μαύρο ματ χρώμα, το οποίο σε συνδυασμό με την πτέρυγα προσδίδουν σαφώς πιο σπορ εξωτερική εμφάνιση, για όποιους δεν καλύπτονται με την εργοστασιακή. Επίσης υπάρχουν διαφορετικές ζάντες αλουμινίου για να εξοπλίσετε το αυτοκίνητό σας σε 20 ή 21 ίντσες και σε ανθρακί απόχρωση ή διχρωμία. Το εσωτερικό μπορεί να διακοσμηθεί με πρόσθετα αξεσουάρ αλουμινίου, όπως για παράδειγμα στα πεντάλ.
BUY NOW
Όσον αφορά το μηχανικό σκέλος, η εταιρεία διαθέτει πακέτα αύξησης της ιπποδύναμης τόσο για τους 4κύλινδρους όσο και για τους 6κύλινδρους κινητήρες. Έτσι ο B58 αυξάνει από τους 340 στους 400 ίππους, ενώ ο μικρότερος από τους 258 ανεβαίνει στους 300 ίππους. Εννοείται πως παρέχεται εγγύηση και για τους δύο.
Εν τω μεταξύ για να έχετε το πλήρες αποτέλεσμα, προτείνεται εκτός των άλλων και η σπορ εξάτμιση (σε carbon ή μαύρο look), από την AC Schnitzer φυσικά. Και για το τέλος, γιατί να μην τοποθετήσετε και μια RS coilover ανάρτηση, χαμηλώνοντας το αμάξωμα, ώστε να έχετε την απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση στον δρόμο, αλλά και την πίστα;