Μια Bugatti Chiron από ατόφιο χρυσάφι -Η νέα «Golden Era»

Νέα Bugatti Chiron Super Sport Golden Era - Η ιστορία της Bugatti ζωγραφισμένη στις πόρτες της

Η Bugatti προσφέρει σχεδόν «άπειρες» δυνατότητες εξατομίκευσης των μοντέλων της όπως φαίνεται και από τη νέα και εντυπωσιακή «Golden Era» έκδοση της Chiron Super Sport.

Με ιστορία που ξεπερνά πλέον τον έναν αιώνα στην κατασκευή εμβληματικών μοντέλων, η Bugatti έχει βάλει τη δική της σφραγίδα στον κόσμο των τεσσάρων τροχών.

Αυτό η Bugatti το κάνει και από την αναγέννησή της που έγινε το 1987, όταν ο Ιταλός επιχειρηματίας Romano Artioli εξαγόρασε τα δικαιώματα του ονόματος του ιστορικού κατασκευαστή, μέχρι και σήμερα, ως θυγατρική του VW Group, με υπεραυτοκίνητα που ξεχωρίζουν για τις επιδόσεις αλλά και την χαρακτηριστική τους σχεδίαση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Chiron Super Sport δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, ωστόσο τα τελευταία νέα από την Bugatti αφορούν ακριβώς αυτό το hypercar και συγκεκριμένα την τελευταία μέχρι στιγμής ειδική έκδοση «Golden Era», η οποία δημιουργήθηκε κατόπιν απαίτησης πελάτη της εταιρείας με αμέριστη εκτίμηση στην πλούσια ιστορία της.

Η Chiron Super Sport «Golden Era» ξεχωρίζει για το χρυσαφί χρώμα (Doré το ονομάζει η Bugatti) της αλλά ακόμη περισσότερο για τα εντυπωσιακά σχέδια μοντέλων της ιστορικής μάρκας που φέρει στο αμάξωμα και την καμπίνα της. Τα σχέδια έγιναν στο χέρι από σχεδιαστές της Bugatti, οι οποίοι τα ζωγράφισαν απευθείας πάνω στο πανάκριβο αμάξωμα της Chiron.

Μάλιστα, για την υλοποίηση του απαιτητικού έργου που ζητήθηκε από τον πελάτη της Bugatti, οι σχεδιαστές χρησιμοποίησαν τα ίδια στιλό και μαρκαδόρους που χρησιμοποιούν και όταν σχεδιάζουν πάνω σε χαρτί. Οι σχεδιαστές ανακάλυψαν ότι μόνο έτσι μπορούσαν να πετύχουν το υψηλής πιστότητας αληθοφανές αποτέλεσμα που επιθυμούσαν, σε συνδυασμό με μια νέα κατεργασία για να μείνουν τα σχέδια πάνω στο αμάξωμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την ολοκλήρωση των χειροποίητων σχεδίων εντός και εκτός της Chiron χρειάστηκαν περισσότερες από 400 ώρες εργασίας από τους σχεδιαστές της Bugatti, με την «Golden Era» να ολοκληρώνεται σε ένα διάστημα δύο ετών.

Από τη πλευρά του οδηγού μπορεί να διακρίνει κανείς 19 συνολικά σχέδια μοντέλων της Bugatti από τη νεότερη εποχή της (EB110, Veyron και Chiron) που ξεκινά το 1987 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Στην πλευρά του συνοδηγού ο συνολικός αριθμός των σχεδίων ανεβαίνει στα 26 και εκεί απεικονίζονται ιστορικά μοντέλα που έκαναν διάσημη τη Bugatti σε όλο τον κόσμο, όπως είναι για παράδειγμα οι Type 41 Royale και Type 57 SC Atlantic.

Τα σχέδια συνεχίζονται και στο πλήρως εξατομικευμένο εσωτερικό της ειδικής Chiron Super Sport, στις πόρτες του αυτοκινήτου με το χρονικό «μοτίβο» να ακολουθείται και εδώ, αφού στη δεξιά πόρτα βλέπουμε παλιότερα ιστορικά μοντέλα, ενώ στην αριστερή πόρτα βρίσκονται εκείνα που γράφουν τη σύγχρονη ιστορία της Bugatti.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με το γαλλικό hypercar που βλέπετε στις οθόνες σας να αποτελεί ειδική παραγγελία, το τελικό κόστος της Chiron Super Sport «Golden Era» δεν ανακοινώθηκε από τη Bugatti, ωστόσο, όπως είναι λογικό θα ξεπερνά κατά πολύ τα περίπου τέσσερα εκατ. ευρώ της «στάνταρ» έκδοσης.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ