Τα νέα ελαφριά επαγγελματικά Citroen Jumpy, Fiat Scudo, Opel Vivaro και Peugeot Expert
Ο όμιλος Stellantis προχώρησε στην αποκάλυψη των ανανεωμένων ελαφριών επαγγελματικών για τις Citroen, Fiat, Opel και Peugeot.
Εκτεταμένες είναι οι αλλαγές που φέρνουν μαζί τους τα ανανεωμένα μεσαία επαγγελματικά των Citroen, Fiat, Opel και Peugeot, τα οποία μοιράζονται κοινή βάση και επωφελούνται συνολικά από τις αναβαθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν, στην εξωτερική τους σχεδίαση αλλά και στα ενδότερα.
Αναμφίβολα αυτό που προσέχει πρώτα κανείς στα νέα μικρά επαγγελματικά του ομίλου Stellantis είναι το αισθητικό φρεσκάρισμα των Citroen Jumpy, Fiat Scudo, Opel Vivaro και Peugeot Expert. Το καθένα από τα ελαφριά επαγγελματικά εκμοντερνίστηκε και προσάρμοσε το αμάξωμά του στις εξελίξεις στη σχεδιαστική ταυτότητα κάθε μάρκας του ομίλου.
BUY NOW
Η διαφοροποιήσεις μεταξύ των τεσσάρων vans είναι εμφανείς ειδικά στο εμπρός μέρος, με τα νέα και διαφορετικά LED φωτιστικά σώματα για το κάθε μοντέλο, τα αποτελούν μέρος του στάνταρ εξοπλισμού τους αλλά και τις διαφορετικές μάσκες.
Στο ανανεωμένο ταμπλό που προσφέρει υψηλότερα επίπεδα εργονομίας και χρηστικότητας οι αλλαγές μεταξύ των τεσσάρων μοντέλων περιορίζονται στο σήμα της εκάστοτε εταιρείας. Το νέο ταμπλό προσφέρει στον επαγγελματία περισσότερα σημεία αποθήκευσης αντικειμένων και νέες θήκες για ποτήρια και μπουκάλια που μπορούν να φιλοξενήσουν μεγαλύτερα αλλά και μικρότερα μεγέθη. Παρούσα στο ταμπλό είναι και μια θέση για το smartphone, η οποία προσφέρει επίσης και επαγωγική φόρτιση.
Ο πίνακας πληροφοριών του οδηγού είναι πλήρως ψηφιακός και συνοδεύεται από τη νέα έγχρωμη οθόνη αφής του νέου συστήματος πολυμέσων με τη διαγώνιό της να φτάνει στις 10 ίντσες. Οι επαγγελματίες έχουν πλέον τη δυνατότητα προαιρετικά να τοποθετήσουν κάμερες οπισθοπορείας με προβολή εικόνας στην περιοχή του μεσαίου καθρέπτη.
Αναφορικά με τον συμβατικό κινητήρα πετρελαίου BlueHDi των 2,2 λίτρων οι διαθέσιμες εκδόσεις του από πλευράς ισχύος θα είναι τρεις με 120, 140 και 180 ίππους, με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων για τις δύο πρώτες εκδόσεις, δυνατότητα επιλογής αυτόματου 8τάχυτου κιβωτίου για τη μεσαία έκδοση. Η ισχυρότερη έκδοση των 180 ίππων θα προσφέρεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο.
Παράλληλα σημαντικές είναι οι εξελίξεις για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μεσαίου van, η οποία φέρει τώρα μια νέα συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου 51 kWh, η οποία είναι ελαφρύτερη κατά πέντε κιλά σε σχέση με τη νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου που αντικαθιστά.
Σύμφωνα με τον Stellantis, η ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας αυξήθηκε κατά μόλις ένα kWh, ωστόσο η νέα χημεία αυξάνει την αυτονομία κατά 50 χλμ. στα 224, λόγω του νέου λογισμικού που τη διαχειρίζεται αλλά και του νέου ηλεκτρικού κινητήρα. Η απόδοση του τελευταίου φτάνει στους 136 ίππους, όσο και του προηγούμενου.
Το νέο λογισμικό, σε συνδυασμό με το νέο μοτέρ αυξάνουν κατά 30 χιλιόμετρα και την αυτονομία της έκδοσης με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 75 kWh, η οποία φτάνει τώρα έως και τα 350 χιλιόμετρα κατά το πρότυπο WLTP.
Το νέο ηλεκτρικό μοτέρ θα χρησιμοποιηθεί και στην έκδοση κυψελών υδρογόνου που θα κάνει την εμφάνισή της το ερχόμενο καλοκαίρι του 2024 και θα προσφέρει αυτονομία έως και 460 χιλιόμετρα.