Peugeot 408: Οι Γάλλοι έχουν την καλύτερη πρόταση για τους εταιρικούς χρήστες
Το νέο Peugeot 408 άλλαξε τα δεδομένα με την δυναμική του εμφάνιση και τις τεχνολογίες που φέρει, φροντίζοντας παράλληλα να μην επιβαρύνει τον εταιρικό προϋπολογισμό.
Με το 408 η Peugeot κινείται στην αιχμή των εξελίξεων και δημιουργεί τις τάσεις στην κατηγορία των μεσαίων crossover. Με κύριο όπλο την fastback σχεδίαση του αμαξώματος που χαρίζει ένα σφηνοειδές παρουσιαστικό χωρίς να απολέσει τα περιπετειώδη χαρακτηριστικά που του εξασφαλίζουν η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, το νέο 408 δικαιολογημένα τραβάει τα βλέμματα.
Η αυτοκίνηση βρίσκεται με μεταβατικό στάδιο, με τις διαθέσιμες επιλογές να είναι πλέον περισσότερες από ποτέ. Η πλειοψηφία των αυτοκινητοβιομηχανιών προσφέρει μοντέλα όλων των τεχνολογιών, με την παράσταση όπως είναι λογικό να κλέβουν τα εξηλεκτρισμένα.
BUY NOW
Όχι άδικα θα πούμε εμείς, μιας και τα plug-in hybrid αυτοκίνητα φροντίζουν για χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και λιγοστές εκπομπές ρύπων, ενώ χάρη στην κρατική υποστήριξη αποτελεί την απόλυτη επιλογή για τις εταιρείες που θέλουν να συμβαδίζουν με τις εξελίξεις και να μειώσουν φυσικά τις δαπάνες τους.
Αναμφίβολα οι γραμμές του αμαξώματος είναι που κάνουν το fastback crossover της γαλλικής εταιρείας να ξεχωρίζει από το πλήθος, αλλά σε αυτό συνεισφέρουν και οι διαστάσεις με το μήκος να φτάνει τα 4,69 μέτρα, με το πλάτος και το ύψος να βρίσκεται στο 1,85 και 1,45 μετρά. αντίστοιχα. Παράλληλα το μεταξόνιο των 2,79 μέτρων εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα ευρυχωρίας στο εσωτερικό για τους επιβαίνοντες, ενώ το πορτμπαγκάζ θα χωρέσει πολλές αποσκευές (536 λίτρα).
Η σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της Peugeot απαντάται και στο εσωτερικό του νέου 408, που φέρει την τελευταία εκδοχή της φιλοσοφίας i-Cockpit. Η καμπίνα αποτελείται από κορυφαίας ποιότητας υλικά, με την συναρμογή τους να βρίσκεται σε αντίστοιχο επίπεδο και να χαρίζουν μασίφ αίσθηση.
Το νέο Peugeot 408 εξοπλίζεται με συστήματα κίνησης τελευταίας γενιάς, που πληρούν τις πρόσφατες προδιαγραφές ρύπων Euro 6.4, και διακρίνονται για την υψηλή τους απόδοση και την φιλικότητα προς το περιβάλλον.
Η βενζινοκίνητη γκάμα διαθέτει μία επιλογή και αφορά τον πολυβραβευμένο 3κύλινδρο 1.2 PureTech, o οποίος διαθέτει υβριδική τεχνολογία και αποδίδει 136 ίππους.
Στην υπόλοιπη γκάμα του νέου Peugeot 408 συναντάμε τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, με συνδυαστική ισχύ 180 ή 225 ίππων. Τόσο η έκδοση Hybrid 180 όσο και η Hybrid 225 συνδυάζονται αποκλειστικά με το ειδικά εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων e-EAT.
Το plug-in hybrid σύστημα κίνησης του νέου 408 αποτελείται από έναν 4κύλινδρο 1.600άρη PureTech κινητήρα με 150 ή 180 ίππους, ένα ηλεκτρομοτέρ 110 ίππων και 320 Nm, και από μία μπαταρία χωρητικότητας 12,4 kWh που εξασφαλίζει ικανή ηλεκτρική αυτονομία (άνω των 60 χλμ.) από μία πλήρη φόρτιση διάρκειας μικρότερης των δύο ωρών. Η συνδυαστική ισχύς στην πρώτη περίπτωση είναι 180 ίπποι και στην δεύτερη 225 ίπποι, με την ροπή να φτάνει και στις δύο περιπτώσεις τα 360 Nm.
Πέρα από την φιλικότητα προς το περιβάλλον, τις κρατικές διευκολύνσεις, (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο και απαλλαγή από τα δημόσια τέλη στάθμευσης), οι plug-in hybrid εκδόσεις του νέου Peugeot 408 χαρίζουν και δυνατές επιδόσεις.
Παράλληλα, όλες οι εκδόσεις προσφέρουν χαμηλό κόστος χρήσης, με τις plug-in hybrid να έχουν λιανική τιμή προ φόρων κάτω από τα 40.000 ευρώ και να ενδείκνυνται για εταιρική χρήση.
Τέλος, το νέο Peugeot 408 καλύπτεται από πέντε χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά του μέρη, με την μπαταρία των plug-in hybrid εκδόσεων να καλύπτεται για οκτώ χρόνια ή 160.000 χλμ.