Αυτή είναι η νέα κορυφαία έκδοση του Renault Rafale -Με 300 ίππους και 4κίνηση

Renault Rafale E-Tech 4x4 300 hp Atelier Alpine 300 PS

Η Renault προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση του Rafale E-Tech 4x4, της κορυφαίας plug-in υβριδικής έκδοσης με την μεγάλη επαναφορτιζόμενη μπαταρία και κίνηση και στους τέσσερεις τροχούς.

Με τη συνεισφορά της Alpine Cars που ανέλαβε την εξέλιξη και βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς του Rafale, η κορυφαία 4κίνητη έκδοση των 300 ίππων του SUV coupe των Γάλλων θέλει να συμβιβάσει τα ασυμβίβαστα.

Το νέο Rafale E-Tech 4x4 θέλει να προσφέρει χώρους, στιλ, άνεση και σχεδόν μηδενική κατανάλωση βενζίνης στις καθημερινές μετακινήσεις και να τα συνδυάσει αυτά με προηγμένες τεχνολογίες και δυναμική συμπεριφορά με τρόπο καλύτερο από τους ανταγωνιστές του, σύμφωνα και με τα λεγόμενα της Renault.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι άνθρωποι τις Alpine προχώρησαν σε τροποιήσεις σε όλα τα νευραλγικά σημεία του SUV και αυτό σημαίνει ότι στην κορυφαία έκδοση Atelier Alpine οι αλλαγές επεκτείνονται στα ελατήρια και τα αμορτισέρ της ενεργής ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης που προσαρμόζει τη λειτουργίας της με τη βοήθεια κάμερας, όπως και στις αντιστρεπτικές και στους δύο άξονες.

Αλλαγές έχουμε και τον προγραμματισμό των ηλεκτρονικών μονάδων έλέγχου των συστημάτων του αυτοκινήτου, αλλά και στα προγράμματα λειτουργίας του συστήματος κίνησης που έχει στη διάθεσή του ο οδηγός.

Το προηγμένο σύστημα κίνησης του κορυφαίου επαναφορτιζόμενου υβριδικού Rafale δίνει τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά χάρη στη μεγάλη συστοιχία μπαταριών και μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως και 1.000 χιλιομέτρων κατά το πρότυπο WLTP.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύστημα κίνησης βασίζεται σε εκείνο που φέρει και το full υβριδικό Rafale E-Tech των 200 ίππων και προσθέτει σε αυτό, εκτός από τη μεγαλύτερη μπαταρία και έναν ακόμη ηλεκτρικό κινητήρα στον πίσω άξονα.

Αλλαγές έχουμε και για τον προηγμένο 3κύλινδρο κινητήρα του 1,2 λίτρου που αυξάνει την απόδοσή του από τους 130 στους 150 ίππους και τη ροπή από τα 205 στα 230 Nm κυρίως χάρη στον νέο υπερσυμπιεστή καυσαερίων.

Ο κύριος ηλεκτρικός κινητήρας συνδέεται με τον εμπρός άξονα και αποδίδει 70 ίππους και 205 NM, ενώ στους 136 ίππους και τα 195 Nm ροπής φτάνει η απόδοση του ηλεκτρικού μοτέρ των πίσω τροχών.

Συνδυαστικά το σύστημα του θερμικού και των δύο ηλεκτρικών κινητήρων αποδίδει 300 ίππους και μπορεί να επιταχύνει το Rafale από στάση έως και τα 100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα, ενώ πολύ καλός είναι και ο χρόνος για τα 80-120 χλμ. εν κινήσει καθώς το SUV χρειάζεται μόλις τέσσερα (4) δευτερόλεπτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Rafale E-Tech 4x4 φέρει ένα ακόμη ηλεκτρικό μοτέρ-γεννήτρια (HSG), το οποίο αξιοποιείται στην εκκίνηση του θερμικού κινητήρα, τον έλεγχο του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά και για τη φόρτιση της συστοιχίας μπαταριών ιόντων λιθίου των 400V που έχει ενεργειακή χωρητικότητα 22 kWh.

Σύμφωνα με τη Renault με αυτή την μπαταρία το Rafale μπορεί να διανύσει έως και 100 χιλιόμετρα μόνο με ρεύμα και χωρίς να καταναλώνει βενζίνη (στον αστικό κύκλο), ενώ μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα. Για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας από wallbox χρειάζονται κάτι λιγότερο από τρεις ώρες.

Στον συνδυασμένο κύκλο του WLTP η κατανάλωση για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα είναι μόλις 0,7 λίτρο, ενώ με την εξάντληση της μπαταρίας, το σύστημα λειτουργεί ως full υβριδικό με τους Γάλλους να κάνουν λόγο για κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ., με τα νούμερα να είναι προς το παρόν ανεπίσημα και να περιμένουν την απαραίτητη επικαιροποίηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ