Αυτό είναι το πρώτο plug-in υβριδικό SUV της Lamborghini -Με 800 ίππους η νέα Urus SE

Lamborghini Urus SE plug-in υβριδική 2024

Η Lamborghini αποκάλυψε το πρώτο PHEV SUV στην ιστορία της με τη νέα έκδοση SE της Urus να αποδίδει 800 ίππους, ενώ μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 60 χιλιόμετρα.

Το super SUV από την Sant'Agata διευρύνει την γκάμα του με την πρώτη και σημαντικά πιο φιλική περιβαλλοντικά έκδοση της Urus που φέρει plug-in υβριδικό σύστημα για την κίνησή της.

Το νέο μοντέλο της Lamborghini αποκαλύφθηκε επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες και το σύστημα κίνησής του έχει ως βάση τον τετράλιτρο V8 με τους δύο υπερσυμπιεστές και απόδοση που φτάνει στους 620 ίππους και τα 800 Nm ροπής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ηλεκτρικό μοτέρ της Urus αποδίδει 192 ίππους και 483 Nm ροπής και τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια, εκτός από τον θερμικό κινητήρα, από μία συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου που έχει χωρητικότητα 25,9 kWh. Εκτός από 800 ίππους, το σύστημα αποδίδει συνδυαστικά 950 Nm ροπής.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας βρίσκεται μέσα στο αυτόματο κιβώτιο των οχτώ σχέσεων και προσφέρει ενεργά στη βελτίωση των επιδόσεων της Urus. Της δίνει τη δυνατότητα να κινηθεί χωρίς να εκπέμπει ρύπους για περισσότερα από 60 χιλιόμετρα, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι Ιταλοί, ενώ με το νέο κεντρικό διαφορικό μπορεί να μοιράσει την ροπή του και στους δύο άξονες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νέο είναι και το πίσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που προσφέρει υπερστροφή «κατά παραγγελία» σύμφωνα με τη Lamborghini.

Αναφορικά με τις επιδόσεις της Urus, αυτές μπορούν να συγκριθούν άνετα με ενός «παραδοσιακού» supercar με τα 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνονται σε 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ για τα 200 χλμ./ώρα από στάση χρειάζονται 11,4 δεύτερα. Η PHEV Urus σταματά να επιταχύνει στα 312 χλμ./ώρα ενώ οι Ιταλοί αναφέρουν ότι είναι το ταχύτερο μοντέλο στην κατηγορία του.

Η Urus ανανεώθηκε και αισθητικά με νέας σχεδίασης LED φωτιστικά σώματα και νέο καπό, ενώ αναθεωρημένη είναι τόσο η γρίλια όσο και ο εμπρός προφυλακτήρας. Νέας σχεδίασης είναι και ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα, όπως και η πόρτα του χώρου αποσκευών με τη νέα αεροτομή.

Οι αισθητικές αλλαγές είχαν επιρροή και στην αεροδυναμική απόδοση της Urus SE, σε συνδυασμό με τις αλλαγές που έγιναν στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Ο διαχύτης παράγει πλέον 35% περισσότερη κάθετη δύναμη σε σχέση με πριν στις υψηλές ταχύτητες. Βελτιωμένη κατά 15% είναι και η ροή του αέρα προς τα μηχανικά μέρη του super SUV, ενώ 30% βελτίωση υπάρχει στην ψύξη των φρένων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι αλλαγές συνεχίζονται και στην καμπίνα με ανασχεδιασμένα τμήματα στο ταμπλό και νέα μεγαλύτερη οθόνη αφής 12,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ενώ νέες είναι και οι επενδύσεις. Στις 12,3 ίντσες βρίσκεται και ο πίνακας πληφοροριών του οδηγού.

Ο οδηγός της Urus έχει συνολικά στη διάθεσή του 11 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας για το σύστημα κίνησης, τα οποία επηρεάζουν και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά συστήματα του πανίσχυρου SUV, ενώ ανάλογα με το πρόγραμμα αλλάζει και η απόσταση από το έδαφος μέσω της αερανάρτησης με τις ενεργές αντιστρεπτικές.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ