Με τα 10 μόλις αντίτυπα της ειδικής έκδοσης Huracan Super Trofeo Jota (STJ), η Lamborghini αποχαιρετά το εμβληματικό της supercar ενόψει του υβριδικού του διαδόχου, αλλά και μαζί και τον κινητήρα V10.
Βασισμένη στην έκδοση STO, η Huracan STJ είναι η απόλυτη έκδοση του supercar της Sant' Agata και σηματοδοτεί το τέλος της μικρότερης Lamborghini μετά από 10 χρόνια. Εννοείται ότι και τα 10 αντίτυπα της Huracan STJ έχουν ήδη προπωληθεί, καθώς θα είναι συλλεκτικά αντικείμενα του πόθου στο μέλλον.
Στην ουρά της κρύβει τον κλασσικό ατμοσφαιρικό V10 των 5.2 λίτρων, με απόδοση 631 ίππων. Η μετάδοση στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω του γνωστού αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, αλλά σε σχέση με την STO έχει τέσσερα αγωνιστικού τύπου ρυθμιζόμενα αμορτισέρ στους ισάριθμους τροχούς της.
BUY NOW
Τα αμορτισέρ είναι κρυμμένα πίσω από τις επίσης αγωνιστικές ζάντες (με ένα κεντρικό μπουλόνι) των 20 ιντσών, και με αγωνιστικά ελαστικά Bridgestone Potenza Race. Παράλληλα, η Huracan STJ έχει και μια σειρά από αεροδυναμικές προσθήκες -όπως τα νέα ανθρακονημάτινα πτερύγια στις άκρες του εμπρός προφυλακτήρα- και αλλαγές, όπως την διαφορετική κλίση της πίσω πτέρυγας.
Όλες αυτές οι τροποποιήσεις κάνουν την STJ ταχύτερη κατά περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο σε σχέση με τη Huracan STΟ στην πίστα της Lambo στο Nardo. Κατά τα άλλα, σε επίπεδο εμφάνισης ξεχωρίζει από τις άλλες Huracan με τους δύο εξειδικευμένους χρωματισμούς της: ο πρώτος είναι μπλε και ο δεύτερος γκρι, αλλά έχουν και οι δύο μαύρη οροφή και λεπτομέρειες σε κόκκινο και λευκό χρώμα.
Το εσωτερικό περιλαμβάνει τη μεταλλική πινακίδα με τον αριθμό του καθενός από τα 10 αντίτυπα, αλλά μπορεί να προστεθεί και μία δεύτερη στην πλευρά του συνοδηγού στο ταμπλό. Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστή η τιμή κάθε αντιτύπου της Huracan STJ, αλλά έτσι κι αλλιώς έχει εξαντληθεί ήδη όλη η παραγωγή της Huracan μέχρι το τέλος της διαδρομής της, και την έλευση του υβριδικού V8 διαδόχου της.