
Το τολμηρής σχεδίασης Type 00 βρίσκεται σε φάση δοκιμών εξέλιξης και όσο πλησιάζει η πρεμιέρα της έκδοσης παραγωγής, προκύπτουν και περισσότερες αποκαλύψεις σχετικά με αυτό!
Η Jaguar αναμένεται να μας το συστήσει στην τελική του μορφή στο τέλος του τρέχοντος έτους και να το βάλει στη γραμμή παραγωγής μέσα στο 2026. Αλλάζοντας με αυτό σελίδα, αφού αποτελεί το εφαλτήριο μίας νέας εποχής για την εμβληματική μάρκα.
Το ηλεκτρικό τετράθυρο GT έχει εντοπιστεί με έντονο καμουφλάζ σε δημόσιους δρόμους αλλά ταυτόχρονα, κάνει εξαντλητικές δοκιμές στην πίστα δοκιμών της JLR στο Γκέιντον της Αγγλίας αλλά και στον Αρκτικό Κύκλο.
BUY NOW

Περισσότερα για το αβάφτιστο ακόμα μοντέλο που στην κορυφαία του έκδοση θα προσφέρει 986 ίππους, είπε ο επικεφαλής της Jaguar, Rawdon Glover. Μιλώντας στα βρετανικά ΜΜΕ έκανε λόγο για αυτονομία της τάξης των 700 χιλιομέτρων. Αυτό απαιτεί εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση, τομέας στον οποίο η βρετανική μάρκα έχει εστιάσει – μαζί φυσικά με τα επιθυμητά επίπεδα ασφαλείας.
«Έχουμε μερικούς απίστευτα ταλαντούχους μηχανικούς που κοίταξαν στα μάτια αυτή την πρόκληση», είπε ο Glover. «Στόχος τους ήταν να διατηρήσουν τη σχεδιαστική ακεραιότητα και να καταλήξουν σε ένα τελικό σχέδιο που να πληροί όλες τις τρέχουσες προδιαγραφές ασφαλείας, δίχως συμβιβασμούς σε όσα θα έπρεπε να προσφέρει μία Jaguar από πλευράς οδηγικής εμπειρίας».

Ο Glover δεν είναι από τους μάνατζερ που μένουν πίσω από ένα γραφείο. Έχει οδηγήσει ήδη την κορυφαία έκδοση του μοντέλου: «Ανέπτυξα ταχύτητα της τάξης των 260 χλμ./ώρα και ήταν ότι πιο διασκεδαστικό έχω κάνει. Ήταν εκπληκτικό όσον αφορά την ταχύτητά του, την επιτάχυνσή του, τις επιδόσεις του αλλά και το πως αυτή η ισχύς περνά στο δρόμο. Είναι ένα αυτοκίνητο με χαρακτήρα και είμαστε ενθουσιασμένοι με τις δυνατότητές του».
Μιλώντας για… χαρακτήρα, ο Βρετανός τόνισε πως η έκδοση παραγωγής, δεν θα διαφέρει πολύ από το concept Type 00. Οι αναλογίες, το «πρόσωπο», τα γραφικά, το μακρύ καπό, όλα αυτά αναμένεται να διατηρηθούν. Όσο για την καμπίνα, ο Glover ξεκαθάρισε πως δεν θα… βομβαρδίζει τον οδηγό με τεχνολογία, όμως η τεχνολογία θα είναι εκεί όποτε την χρειάζεται. Έκανε μάλιστα ένα παραλληλισμό με την ωρολογοποιία και τα κορυφαία brands που έχουν καινοτομία, δεξιοτεχνία στο σχεδιασμό και τη μηχανική, όχι όμως απαραίτητα νέα τεχνολογία.

Σε ό,τι αφορά σε όσα βρίσκονται στα σωθικά του νέου μοντέλου, εκεί η Jaguar θα αξιοποιήσει ηλεκτροκινητήρες και συστοιχίες μπαταριών που συναντάμε και σε άλλα μοντέλα της JLR. Άλλωστε από εδώ και εμπρός, όλα τα μοντέλα της Jaguar θα είναι ηλεκτρικά και θα πατούν στην ίδια πλατφόρμα – την Jaguar Electric Architecture (JEA).
Το GT θα ακολουθήσουν τουλάχιστον δύο ακόμη μοντέλα, τα οποία αναμένεται να είναι ένα μεγάλο πολυτελές saloon και ένα SUV. Όλα θα έχουν την ίδια σχεδιαστική γλώσσα και «πληθωρικές» αναλογίες.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ