Καθώς η νέα γενιά του Fiat Panda είναι προ των πυλών, οι πληροφορίες για το δημοφιλές ιταλικό citycar πληθαίνουν - και σύμφωνα με αυτές η θερμική του έκδοση θα είναι εξαιρετικά προσιτή.
Το 2024 πλησιάζει, και μαζί και η νέα γενιά του Fiat Panda - το οποίο θα είναι εκ βαθέων ανασχεδισμένο, βάσει του πρωτοτύπου Centoventi που παρουσίασαν οι Ιταλοί πριν από 4 χρόνια. Μάλιστα, φημολογείται ότι θα είναι υπερυψωμένο (Crossover) και από άποψη μεγέθους θα απομακρυνθεί από τις διαστάσεις της κατηγορίας Α - προσεγγίζοντας εκείνες του Segment B (τα πρώην γνωστά ως supermini).
Πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο Panda θα έχει φυσικά η αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση, η οποία αναμένεται να κοστίζει κάτω από 25.000 ευρώ χάρη στις οικονομίες κλίμακας της Stellantis με το συγγενές του, νέο ηλεκτρικό Citroen e-C3 - που θα χρησιμοποιεί τις ίδιες μπαταρίες LFP. Αν και λέγεται ότι θα υπάρχει και μια βασική έκδοση με μικρότερη μπαταρία, αυτονομίας 200 χιλιομέτρων, που μπορεί να πέσει μέχρι και τις 18.000 ευρώ στις βασικές της προδιαγραφές.
BUY NOW
Όμως, σημαντικό ρόλο στην αγορά θα έχει και η έκδοση βενζίνης του ιταλικού αυτοκινήτου, απόδοσης 100 ίππων, ειδικά με δεδομένο ότι η τιμή της θα ξεκινά ακόμα και από τις 15.000 ευρώ - όπως αναφέρουν πηγές γαλλικών μέσων ενημέρωσης. Αυτό θα φέρει το νέο Panda στο ίδιο εύρος τιμής με την τρέχουσα γενιά του.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat, Olivier Francois, δήλωσε πρόσφατα πως το νέο Panda «θα παραμείνει βασικό [στις προδιαγραφές του] αλλά και μαζί πολύ ξεχωριστό, που θα εκπλήξεις τους οδηγούς. Αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι θα εξακολουθήσει να έχει χαμηλή τιμή”.
Όσον αφορά στην παραγωγή του, φημολογείται πως μπορεί να ξεκινήσει είτε στο εργοστάσιο της Stellantis στο Kragujevac της Σερβίας, είτε στο περιβόητο Mirafiori της Ιταλίας όπου κατασκευάζεται και το Fiat 500e. Πάντως, η πλατφόρμα Smart Car που εισήγαγε το νέο e-C3 προς το παρόν χρησιμοποιείται μόνο στο εργοστάσιο της Trvana, στη Σλοβακία.