
Η αγάπη των Κινέζων για τις ψηφιακές τεχνολογίες είναι γνωστή, αλλά μήπως η Honda το παρατράβηξε λίγο με τις έξι ψηφιακές οθόνες στο ταμπλό του νέου της ηλεκτρικού GT για την ασιατική αγορά;
Όσο όμορφο και τεχνολογικά προηγμένο κι αν είναι το νέο Honda GT, που απευθύνεται στην κινεζική αγορά, το κύριο στοιχείο του που κλέβει τις εντυπώσεις είναι οι 6 ψηφιακές οθόνες στο εσωτερικό του. Που φαντάζουν, αν μη τι άλλο, ως μία υπερβολή.

Το Honda GT εντάσσεται στη νέα «οικογένεια» ηλεκτρικών αυτοκινήτων Ye της ιαπωνικής εταιρείας για την Κίνα, μετά τα περσινά S7 και P7. Με πιο κομψή, coupe σιλουέτα, φέρνει μια πιο σπορτίφ εμφάνιση στη γκάμα.
BUY NOW
Αρχικά παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο πέρσι, αλλά το GT είναι πλέον έτοιμο για παραγωγή. Πριν αυτή ξεκινήσει, όμως, η Honda το εμφάνισε για πρώτη φορά στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, μαζί με άλλα μοντέλα αποκλειστικά για την κινεζική αγορά. Αυτά χαρακτηρίζονται ως τα κορυφαία οχήματα της σειράς Ye, αν και η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τεχνικά χαρακτηριστικά.

Τα προηγούμενα P7 και S7 βασίζονται στη νέα πλατφόρμα Honda e:N Architecture W, η οποία υποστηρίζει τόσο κίνηση στους πίσω όσο και σε όλους τους τροχούς. Οι εκδόσεις με έναν κινητήρα αποδίδουν 268 ίππους, ενώ με δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 469 hp.

Η ενέργεια προέρχεται από τη μπαταρία CATL των 89,8 kWh, προσφέροντας έως 650 χιλιόμετρα αυτονομίας στην έκδοση RWD ή 620 χιλιόμετρα στην τετρακίνητη, μετρώντας πάντα βάσει του αισιόδοξου κύκλου CLTC.

Όπως και με τα S7 και P7, ο σχεδιασμός του GT διαφέρει αισθητά από τα παγκόσμια μοντέλα της Honda. Οι επίσημες εικόνες δείχνουν δύο εκδόσεις: το μπλε είναι το Dongfeng Honda GT και το κόκκινο το GAC Honda GT. Αυτά τα δίδυμα με διαφορετικό σήμα θα κατασκευάζονται από τους κοινούς επιχειρηματικούς εταίρους της Honda στην Κίνα.
Και οι δύο εκδόσεις -των Dongfeng και GAC- διαθέτουν διχρωμία στο αμάξωμα και ένα νέο σήμα της Honda, που εγκαταλείπει το παραδοσιακό ορθογώνιο - όμως διαφέρουν στους προφυλακτήρες και στα εμπρός και πίσω φώτα.

Και περνάμε στο τόσο φανταχτερό εσωτερικό. Εκεί φαίνεται να επικρατεί μια ψηφιακή τρικυμία εν κρανίω: οι πλευρικές οθόνες που είναι τοποθετημένες στα πάνελ των θυρών συνδέονται με τις εξωτερικές κάμερες, ενώ η οθόνη του συνοδηγού μοιάζει με φτηνό tablet μιας άλλης εποχής.

Τουλάχιστον στο ταμπλό υπάρχουν μερικοί φυσικοί διακόπτες ανάμεσα στο σύστημα πολυμέσων και την κάθετη οθόνη δίπλα στον επιλογέα ταχυτήτων, ενώ και η κύρια οθόνη φαίνεται επίσης να έχει κάποια σταθερά πλήκτρα αφής.