Η Land Rover εξελίσσει τη νέα γενιά του Discovery με ορίζοντα τριετίας, και δεν αποκλείεται να έρθει με μια ευρύτερη οικογένεια μοντέλων διαφόρων μεγεθών - όπως συμβαίνει με το Defender.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής Reimagine της Jaguar Land Rover, το νέο Discovery πρόκειται να «επανεφευρεθεί εν λευκώ», σύμφωνα με τα λεγόμενα του CEO της εταιρείας, Thierry Bollore. «Πιστεύουμε ότι υπάρχει χώρος για αυτό, αλλά πρέπει να γίνουμε δημιουργικοί. Το Defender είναι τόσο επιτυχημένο που πήρε λίγο από το ζωτικό χώρο του Discovery.
»To Defender είναι μια μπράντα, και πιστεύουμε ότι το ίδιο μπορεί να συμβεί και με το Discoery. Εξετάζουμε πώς μπορούμε να παρουσιάσουμε τη μελλοντική μας γκάμα, αυτό είναι κάτι που έχουμε στο μυαλό μας», συμπλήρωσε ο Bollore.
BUY NOW
Ο περιορισμός του ζωτικού χώρου του Discovery έχει περιοριστεί από το Defender εξαιτίας του γεγονότος ότι το δεύτερο διατίθεται σε τρία διαφορετικά μεγέθη και τύπους αμαξώματος, και μπορεί να χωρέσει μέχρι και οκτώ επιβάτες στην έκδοση Defender 130.
«To Ranger Rover με την τρίτη σειρά καθισμάτων μπορεί να παίξει αυτό το ρόλο, αλλά δεν έχει το ίδιο πνεύμα με το Discovery», συμπλήρωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. «Οπότε, αν σκεφτούμε το ζωτικό χώρο όπου είναι ισχυρά τα Ranger Rover και Defender, πώς μπορούμε να κάνουμε ισχυρό εκεί και το Discovery;
Πρέπει να δημιουργήσουμε ένα αληθινό οικογενειακό αυτοκίνητο για τις οικογένειες που δίνουν σημασία στη λεπτομέρεια. Το Discovery πρέπει να παίξει αυτό το ρόλο, αλλιώς θα εξαφανιστεί από την αγορά - τουλάχιστον από την πολυτελή κατηγορία. Το Discovery θα είναι αυτό το αυτοκίνητο», συνέχισε.
Αυτό σημαίνει ότι το Discovery θα αναβαθμιστεί στα απόλυτα υψίπεδα της premium κατηγορίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής «σύγχρονης πολυτέλειας» που έχει πλέον υιοθετήσει η JLR. Αυτό θα κάνει το Discovery ακριβότερο από τον πρόγονό του, αλλά θα το κρατήσει μακριά από το εύρος τιμής της οικογένειας Defender.
Ο σχεδιασμός του νέου Discovery αναμένεται να ακολουθήσει το πιο εκλεπτυσμένο desing των τελευταίων Range Rover και Range Rover Sport - με τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα και τις χωνευτές χειρολαβές σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Επίσης, αναμένεται να διατηρηθεί το ιδιαίτερο σημείο τοποθέτησης της πίσω πινακίδας, αριστερά από το κέντρο της πίσω θύρας.
Στο πλαίσιο της ποιοτικής αναβάθμισης του Discovery, το εσωτερικό αναμένεται να έχει πιο πολυτελή υλικά -καθώς και αρκετά βιώσιμα- και αναβαθμισμένες τεχνολογίες, που θα περιλαμβάνουν το σύστημα πολυμέσων Pivi Pro το οποίο θα επιδέχεται over-the-air αναβαθμίσεις του λογισμικού του.
Με την «επανεφεύρεσή» του, το Discovery θα βασιστεί φυσικά σε καινούρια πλατφόρμα, δεκτική στην ηλεκτροκίνηση. Αυτή πιθανότατα θα είναι η MLA των νέων Range Rover. Όμως, δεδομένου ότι θα απευθύνεται κατά κύριο λόγο στις αγορές των ΗΠΑ, της Μέσης Ανατολής και της Κίνας, το Discovery αναμένεται να είναι κατά κύριο λόγο υβριδικό, με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης -δύο βενζίνης και δύο diesel- στον πυρήνα του.
Οι κινητήρες βενζίνης θα αποτελούν μέρος των υβριδικών συνόλων, που αναμένεται να προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 100 χιλιομέτρων. Όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι η νέα γενιά του Discovery δεν μπορεί και να περιλαμβάνει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της ιστορίας του.