Η επίσημη πρεμιέρα του νέου Mini αναμένεται σύντομα, και οι πληροφορίες για αυτό πλυθαίνουν: θα έχει διαφορετικές -πολυτελείς μέχρι σπορ- εκδόσεις, καθώς και νέο ήπια υβριδικό σύστημα 48V για τις εκδόσεις με θερμικό κινητήρα.
Νέες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες που προέκυψαν -σε συνέχεια των προηγούμενων- δείχνουν τις δοκιμές εξέλιξης των mild hybrid αυτών εκδόσεων του γερμανικού citycar, και έρχονται σε συνέχεια των επίσημων φωτογραφιών που δημοσίευσε ο όμιλος BMW από τις δοκιμές του νέου αυτοκινήτου στους πάγους του Arjeplog της Σουηδίας.
Οι νέες φωτογραφίες δεν δείχνουν αισθητικές διαφορές σε σχέση με εκείνες της BMW, καθώς διατηρούν τα ίδια κυκλικά φωτιστικά σώματα και την οβάλ γρίλια - τυπικά στοιχεία των Mini. Οι πλευρές και η ουρά διατηρούν τη σιλουέτα του τρέχοντος μοντέλου, με μοναδική εξαίρεση τα πίσω φωτιστικά σώματα. Αυτά θα έχουν το σχήμα διαμαντιού με διαφορετική σχεδιαστική «υπογραφή» - ένα τριγωνικό σχήμα που θα αποκαλύπτεται όταν ανάβουν οι λαμπήρες.
BUY NOW
Οι μεγάλες διαφορές, ωστόσο, έρχονται κάτω από το αμάξωμα. Παρότι οι ηλεκτρικές εκδόσεις του νέου Mini θα έχουν την ίδια αισθητική με τις θερμικές / υβριδικές, θα βασίζονται σε ξεχωριστή και εξειδικευμένη ηλεκτρική πλατφόρμα.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες φήμες, τα νέα ηλεκτρικά Mini θα έρθουν σε δύο εκδόσεις, τη βασική και τη σπορ Cooper S που θα αποδίδει πάνω από 200 hp και θα επιτυγχάνει 400 χιλιόμετρα αυτονομίας. Θα υπάρξει και έκδοση Cabrio, το 2025, πιθανότατα στις προδιαγραφές του Cooper S.
Τα Mini με θερμικές / υβριδικές μονάδες ισχύος επίσης αναμένεται να διατίθενται σε διαφορετικές εκδόσεις, αν κρίνουμε από στοιχεία όπως τα μεγάλα δισκόφρενα με κόκκινες δαγκάνες φρένων ή τους πιο σπορτίφ προφυλακτήρες που μπορεί κανείς να διαπιστώσει στις τελευταίες αυτές «κατασκοπευτικές» εικόνες.
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη των εκδόσεων αυτών, οι εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης -σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες- θα συνοδεύονται από ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, με σκοπό τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.