Παρά το καμουφλάζ, η τέταρτη γενιά του Mini δεν δείχνει να έχει σημαντικές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις στις πρώτες του φωτογραφίες που δημοσίευσε ο όμιλος BMW.
Η γενιά του 2023 του Mini θα εξακολουθήσει να έχει και συμβατικές -βενζίνης ή diesel- εκδόσεις και αμιγώς ηλεκτρική. Στις φωτογραφίες απεικονίζεται η τελευταία, στο τρίθυρο αμάξωμα. Θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι θα υπάρξει ξανά και πεντάθυρο -δεδομένου ότι το τελευταίο επιλέγεται στη συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών του Mini- καθώς και ξανά ανοικτή έκδοση Convertible.
Το σύγχρονο Mini αναβίωσε το 2000 από τον όμιλο BMW και η τέταρτη γενιά του δεν απομακρύνεται από τη σχεδιαστική φιλοσοφία των τριών προηγούμενων. Για την ακρίβεια, ο σχεδιασμός του πάντοτε «εκσυγχρονιζόταν», αλλά ποτέ δεν άλλαζε ουσιαστικά. Το ίδιο ισχύει και τώρα.
BUY NOW
Ελλείψει φωτογραφιών του εσωτερικού, το μόνο που μπορεί να διακρίνει κανείς από αυτό είναι η μεγάλη οθόνη που βρίσκεται στο κέντρο και ψηλά στην κονσόλα. Όμως, θεωρείται δεδομένο ότι η Mini θα αφαιρέσει κάθε είδους δερμάτινη επένδυση, στο πλαίσιο της βιωσιμότητας, και θα προσθέσει περισσότερα -πιο πολύχρωμα και πιο πολυτελή- οικολογικά υφάσματα και υλικά.
Στον αντίποδα, πληροφορίες αναφέρουν ότι θα υπάρξει και στην τέταρτη γενιά η κορυφαία -από άποψη επιδόσεων- έκδοση John Cooper Works με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Όμως, αυτή πιθανότατα θα είναι η τελευταία φορά: καθώς η Mini σκοπεύει να διαθέτει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2030, στο μέλλον η έκδοση JCW θα γίνει επίσης ηλεκτρική.
Μια σημαντική εξέλιξη για την EV εκδοχή του νέου Mini θα είναι αναμφίβολα η αύξηση της αυτονομίας του, από τα 183 χιλιόμετρα που είναι σήμερα, δεδομένης φυσικά της προόδου των μπαταριών από τον καιρό της παρουσίασης της τρίτης γενιάς, μέχρι σήμερα. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η τέταρτη γενιά του Mini θα κατασκευάζεται στην Οξφόρδη της Βρετανίας.