Ένα νέο επαναστατικό μοτέρ που έχει ως στόχο να καταστήσει την υβριδική τεχνολογία των αυτοκινήτων ακόμα πιο ελκυστική απ' ότι είναι σήμερα παρουσίασε η HORSE, μια κοινοπραξία μεταξύ Renault και Geely.
Πρόκειται έναν compact κινητήρα βενζίνης για επιβατικά και επαγγελματιά οχήματα που αποδίδει 68 και 108 ίππους αντίστοιχα και λειτουργεί ως Range Extender (E-REV) για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Όπως αναφέρει η HORSE, ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του συστήματος είναι ότι ο κινητήρας λειτουργεί πάντα στο ιδανικό εύρος στροφών, με αποτέλεσμα να ελαχιστοποιείται τόσο η κατανάλωση καυσίμων όσο και οι εκπομπές ρύπων.
BUY NOW
Αυτό το νέο μοτέρ -Range Extender της HORSE θέτει νέα στάνταρ σε επίπεδο αυτονομίας, δεδομένου ότι επιτρέπει στο όχημα να διανύει έως και 800 χλμ.
Παράλληλα, η νέα τεχνολογία της HORSE περιλαμβάνει μια μπαταρία που έχει το μισό μέγεθος από αυτές των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, γεγονός που υπόσχεται χαμηλότερο κόστος κατασκευής, μικρότερο βάρος, αλλά και χρήση λιγότερων κρίσιμων πρώτων υλών.
Ένα σύστημα E-REV είναι παρόμοιο με ένα plug-in υβριδικό, με την έννοια ότι υπάρχει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης, ένας ηλεκτροκινητήρας και μια μπαταρία που μπορεί να φορτίσει από εξωτερική πηγή.
Η διαφορά των E-REV οχημάτων από τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά έγκειται στο ότι ο θερμικός κινητήρας που διαθέτουν δεν συνδέεται με τους κινητήριους τροχούς του οχήματος και, επομένως, δεν σχετίζεται καθόλου με την κίνησή του.
Αυτό κινείται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα (ή τους ηλεκτροκινητήρες) που σημαίνει ότι η κίνησή του είναι πάντοτε ηλεκτρική όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα ηλεκτρικά οχήματα. Η θερμική μονάδα αξιοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας -από την κίνηση μίας συνεζευγμένης ηλεκτρικής γεννήτριας - η οποία προσθέτει επιπλέον αυτονομία στο όχημα.
Σύμφωνα με τη HORSE, «μια ματιά στα προφίλ πωλήσεων σε περιφερειακό επίπεδο σε όλο τον κόσμο δείχνει την ανάγκη για μια ποικιλία λύσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για την κάλυψη των ατομικών απαιτήσεων των καταναλωτών και των τεχνικών αναγκών. Δεν υπάρχει λύση που να ταιριάζει σε όλους. Επομένως, αναπτύσσουμε υβριδικά αυτοκινήτα επόμενης γενιάς, range extenders και λύσεις ενέργειας με συνθετικά καύσιμα και υδρογόνο».
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ