Πώς η Renault μειώνει 20% το κόστος των μπαταριών για τα ηλεκτρικά της

Renault 5 battery

Η γαλλική εταιρεία προσπαθεί να λύσει ένα από τα μεγάλα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης, το αυξημένο κόστος, μέσω των νέων της συνεργασιών με τις LG και CATL.

Δεδομένου ότι το μεγαλύτερο κόστος στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι εκείνο της μπαταρίας του, η Renault ευελπιστεί ότι με τις συνεργασίες αυτές θα καταφέρει να το περιορίσει έως και 20%. Αυτή είναι μία από τις προτεραιότητες που έχει θέσει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Luca de Meo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο τρόπος για να επιτευχθεί η μείωση αυτή προκύπτει από τις αλλαγές στη χημεία, καθώς και στη μέθοδο κατασκευής των μπαταριών. Σχετικά με την πρώτη παράμετρο, της χημείας, το ηλεκτρικό παρακλάδι της Renault, η Ampere, θα εισάγει μέσα στο 2026 μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου (LFP) δίπλα στις συμβατικές νικελίου-κοβαλτίου-μαγγανίου.

Η εξέλιξη των LFP γίνεται σε συνεργασία με την κορεατική LG Energy Solution, που συμμετέχει σε πολλά και διάφορα πεδία της έρευνας μαζί με τους Γάλλους με κοινό στόχο να βελτιώσουν την αποδοτικότητα και την αυτονομία των μπαταριών νέας γενιάς.

Με την εξέλιξη των νέων αυτών μπαταριών η Renault θα καταφέρει να μειώσει την τιμή των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, και παράλληλα να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους της από αυτά. Για τον ίδιο σκοπό, θα αναδιοργανώσει και την αλυσίδα των προμηθευτών της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα, θα δημιουργήσει μια εύκολη στη διαχείριση αλυσίδα προμηθευτών με βάση την Ευρώπη - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα συνεργάζεται μόνο με προμηθευτές από την ήπειρό μας. Η Renault θα λαμβάνει μπαταρίες LFP από την Ουγγαρία, αλλά θα τις προμηθεύει η κινεζική CATL, καθώς και μπαταρίες NMC από την Πολωνία που θα κατασκευάζονται από την LG.

O ηλεκτροκινητήρας του νέου Renault 5
O ηλεκτροκινητήρας του νέου Renault 5

Άλλοι προμηθευτές της Ampere έχουν τη βάση τους στη Γαλλία, καθώς η Renault ετοιμάζεται να προσθέσει δίπλα στο ολόφρεσκο νέο ηλεκτρικό R5 τις αναγεννημένες και φυσικά αμιγώς ηλεκτρικές γενιές των Renault 4 και Twingo.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ