To νέο Nissan LEAF θα μεταμορφωθεί σε SUV

Nissan Leaf e+ Long Term 1

Πλήρης μεταμόρφωση για την επόμενη γενιά του διαχρονικού ιαπωνικού ηλεκτρικού hatchback, που θα μετασχηματιστεί από hatchback σε SUV και θα αποκτήσει το σύστημα ηλεκτροκίνησης του Renault Megane E-Tech.

Το LEAF, το πρώτο ηλεκτρικό της Nissan και ένα από τα πρώτα παγκόσμια ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έκανε την αρχική του εμφάνιση το 2010 και τώρα βρίσκεται στη δεύτερη γενιά του, που παρουσιάστηκε το 2018 και δέχθηκε ένα μικρό φρεσκάρισμα το 2022. Με μήκος 4,48 μέτρα βρίσκεται στην κατηγορία C, και διαθέτει δύο επιλογές μπαταρίας - 40 και 62 kWh.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην πρώτη του δεκαετία έφτασε το μισό εκατομμύριο πωλήσεις, πριν το Tesla Model 3 αρχίσει να κλέβει την παράσταση. Έτσι, πλέον είναι εμφανές ότι πρέπει να ακολουθήσει τα νέα σχεδιαστικά δεδομένα όχι μόνο της υπόλοιπης γκάμας της Nissan, αλλά και της αυτοκίνησης γενικότερα. Και τα νέα δεδομένα της αυτοκίνησης συμπυκνώνονται σε μία λέξη: SUV.

Κατά συνέπεια, στην τρίτη του γενιά -που αναμένεται το 2025- θα μεταμορφωθεί πλέον σε SUV, και πιθανότατα θα εφαρμόζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας της Yokohama που η τελευταία παρουσίασε το 2021 με το εντυπωσιακό πρωτότυπο Nissan Chill-Out.

Σχετικά με τις τεχνικές του προδιαγραφές, οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν ότι θα υιοθετήσει το σύστημα ηλεκτροκίνησης του συγγενούς του Renault Megane E-Tech Electric, στο πλαίσιο των οικονομιών κλίμακας της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF/EV της Renault, που θα χρησιμοποιεί και το αναμενόμενο το 2024 ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech Electric και το επόμενο -επίσης μόνο ηλεκτρικό- Nissan Micra του 2025, που θα βγαίνουν από την ίδια γραμμή παραγωγής στο Douai. Ένα χρόνο αργότερα, το 2026, η τριάδα θα συμπληρωθεί με το μηχανικά παρεμφερές νέο Mitsubishi Colt.

Έτσι, το νέο Nissan LEAF θα τοποθετηθεί στη γκάμα της Nissan πάνω από το Micra και κάτω από το Ariya. Στην ίδια κατηγορία βρίσκεται το Qashqai, που θα συνεχίσει την εμπορική του πορεία με τη νέα υβριδική τεχνολογία ePower πριν το μετασχηματισμό του σε αμιγώς ηλεκτρικό το 2027.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ