
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία GWM (Great Wall Motor) κατασκεύασε έναν οκτακύλινδρο κινητήρα boxer (flat-8), ο οποίος αποτελεί την καρδιά της νέας grand tourer μοτοσικλέτας της εταιρείας.
Στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης γίνεται φανερό ότι ναι μεν οι αρμόδιες αρχές ενισχύουν οικονομικά τις αυτοκινητοβιομηχανίες ώστε να επενδύσουν στα ηλεκτρικά και τα υβριδικά οχήματα, χωρίς όμως να αποκλείουν την εξέλιξη των θερμικών κινητήρων.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της τεχνολογικής ελευθερίας αποτελεί η Great Wall Motor (GWM). Η εταιρεία παρουσίασε στη Σαγκάη έναν ολοκαίνουργιο boxer 8κύλινδρο turbo κινητήρα 4 λίτρων, ο οποίος εξοπλίζει μία νέα μοτοσικλέτα ονόματι Souo S2000 (souo σημαίνει ψυχή). Σε μια εποχή όπου οι ευρωπαϊκές μάρκες εγκαταλείπουν τέτοιους κινητήρες υπό πολιτική πίεση, η GWM επιλέγει να επενδύσει σε αυτούς.
BUY NOW

Η Souo S2000 διαθέτει μεταξόνιο 1.810 χιλιοστών και το συνολικό της βάρος ανέρχεται στα 461 κιλά. Η τελική ταχύτητα που ανακοινώθηκε από τους Κινέζους κατασκευαστές αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα, ενώ οι 154 ίπποι της επιτρέπουν να ολοκληρώνει την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα.
Η μοτοσυκλέτα Souo αποτελεί προσωπικό project του προέδρου της GWM, Wei Jianjun, ενώ η πρώτη παρτίδα θα αποτελείται από μόλις 200 αντίτυπα – εκ των οποίων τα 88 θα φέρουν την ένδειξη "Founders Edition". Αυτή η έκδοση διακρίνεται από λεπτομέρειες χρυσού 24 καρατίων και ανθρακονήματα, ενώ κάθε ρεζερβουάρ θα φέρει αριθμημένη πλακέτα και την υπογραφή του ίδιου του προέδρου.

Η τιμή της βασικής έκδοσης ορίστηκε στα 218.800 γουάν (26.426 ευρώ), ενώ η συλλεκτική έκδοση Founders Edition θα στοιχίζει 288.800 γουάν (34.880 ευρώ).
Η Great Wall Motor επιθυμεί να εισέλθει δυναμικά στην αγορά των grand tourer μοτοσικλετών, με τον κινητήρα flat-8 να αποτελεί την πιο τρανή απόδειξη. Σε αυτή την κατηγορία έχουν καθιερωθεί μοντέλα όπως η Honda Goldwing και η BMW K1600.