Το νέο Renault 5 προ των πυλών

renault 5

Προγραμματισμένο να παρουσιαστεί επίσημα το 2024, το μελλοντικό ηλεκτρικό Renault 5 δίνει μία πρόγευση για το μέλλον του, μέσα από μία ματιά στην εξέλιξή του.

Για να εξελίξουν και να τελειοποιήσουν το μελλοντικό ηλεκτρικό Renault 5, οι ειδικευμένοι μηχανικοί της Renault δοκιμάζουν ήδη τα πρώτα 9 πρωτότυπα.

Στα αποκαλούμενα «μουλάρια»(mules), η πλατφόρμα, το σύστημα κίνησης και η μπαταρία, είναι τεχνικώς ίδια με εκείνα που θα έχει και το μοντέλο παραγωγής. Με σχεδίαση βασισμένη στην εμφάνιση του Clio, τα μουλάρια δεν μοιάζουν ακόμα με το μελλοντικό μοντέλο. Ένα έμπειρο μάτι θα προσέξει όμως ότι σε αυτά υπάρχει πορτάκι φόρτισης.

Renault CMF B
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τις μικρο-ρυθμίσεις και τα τεστ αντοχής, τα πρωτότυπα βρέθηκαν σε χειμερινές δοκιμές σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης (πάγος, χιόνι) στο Arvidsjaur (Λαπωνία), αλλά και σε μέτριας-υψηλής πρόσφυσης συνθήκες, στα κέντρα δοκιμών της Renault στο Lardy (ευρύτερη περιοχή του Παρισιού) και στην Aubevoye (Νορμανδία).

Το τεχνικό κέντρο της Renault στην Aubevoye διαθέτει τα μέσα και τα κορυφαία εργαλεία για την αναπαραγωγή οποιουδήποτε τύπου καταπόνησης που θα μπορούσε να περάσει ένα αυτοκίνητο στα χέρια των πελατών: 35 πίστες που καλύπτουν 60 χιλιόμετρα, 42 γραμμές δοκιμών, 2 αεροδυναμικές σήραγγες, 18 θάλαμοι διάβρωσης, όλα κρυμμένα σε 272 εκτάρια δάσους, που προστατεύουν τα πρωτότυπα από τα αδιάκριτα βλέμματα.

Renault CMF B

Η νέα πλατφόρμα CMF-B EV φιλοδοξεί να προσδώσει κορυφαία χαρακτηριστικά στο μελλοντικό ηλεκτρικό Renault 5. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα υιοθετεί πάνω από το 70% των εξαρτημάτων της πλατφόρμας CMF-B η οποία χρησιμοποιείται στο Clio και στο Captur. Σε σύγκριση με το ZOE, η πλατφόρμα CMF-B EV επιτυγχάνει μείωση του κόστους παραγωγής κατά 30%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα αρθρωτή πλατφόρμα είναι πιο εύκολη στην κατασκευή της και την εξέλιξή της, συμβάλλοντας ταυτόχρονα και στη βελτιστοποίηση της απόδοσης των ηλεκτρικών οχημάτων κατηγορίας Β επόμενης γενιάς. Τo πλεονέκτημα της νέας σχεδίασης είναι ότι δίνει τη δυνατότητα να δημιουργηθεί μια νέα γενιά ηλεκτρικών οχημάτων, με ρυθμιζόμενα μετατρόχια και μεταξόνιο, επιτρέποντας έτσι τη δημιουργία διαφορετικών τύπων αμαξώματος και στυλ.

Renault CMF B

Όπως το Megane E-Tech electric, έτσι και το μελλοντικό ηλεκτρικό Renault 5 φιλοδοξεί να γίνει το σημείο αναφοράς στην κατηγορία του, αναφορικά με την οδηγική απόλαυση που προσφέρει. Το βελτιστοποιημένο πλαίσιο, με πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων (στοιχείο που απαντά συνήθως σε μοντέλα ανώτερης κατηγορίας),αλλά και το χαμηλότερο κέντρο βάρους, με μπαταρίες τοποθετημένες κάτω από το δάπεδο, εγγυώνται ότι το νέο αυτό μοντέλο θα προσφέρει εξαιρετικά δυναμική οδήγηση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ