Renault Clio LPG: «Καίει» μόνο 6,4 ευρώ ανά 100 χλμ. και προσφέρεται με όφελος που φτάνει τα 2.200 ευρώ
Η εγχώρια αντιπροσωπεία της γαλλικής εταιρείας υποστηρίζει έμπρακτα την επιθυμία του αγοραστικού κοινού για την απόκτηση ενός νέου αυτοκινήτου σε προσιτή τιμή και με πολύ χαμηλό κόστος χρήσης.
Η Renault αφουγκράζεται τον παλμό της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου και σε μια προσπάθεια τόνωσής της, ανακοίνωσε νέα προωθητική ενέργεια που κάνει δώρο το τέλος ταξινόμησης των εκδόσεων διπλού καυσίμου του Clio που καταναλώνουν βενζίνη ή υγραέριο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το τέλος ταξινόμησης είναι κυμαινόμενο και εξαρτάται από την έκδοση εξοπλισμού ή τον προαιρετικό εξοπλισμό που θα επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής του μοντέλου.
BUY NOW
Ειδικότερα, η νέα αγοραστική προσφορά για το Clio LPG ρίχνει αισθητά την αρχική τιμή του μοντέλου, κάτω από 19.000 ευρώ (18.790 ευρώ), γεγονός που το καθιστά, παράλληλα, την πιο προσιτή έκδοση στην γκάμα του γαλλικού αυτοκινήτου πόλης. Παράλληλα, για πρώτη φορά η έκδοση LPG του Clio προσφέρεται με κόστος χαμηλότερο των απλών εκδόσεων βενζίνης.
Πέρα από το οικονομικό όφελος που προσφέρει η Renault στην αγορά του Clio LPG, θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι η συγκεκριμένη έκδοση κινητήρα προσφέρει και ένα πολύ προσεγμένο και ανταγωνιστικό κόστος χρήσης. Το αποτέλεσμα είναι να χαρίζει ιδιαίτερα οικονομικές μετακινήσεις, καθώς το υγραέριο (LPG) έχει τιμή λίτρου 0,924 ευρώ. Με μέση κατανάλωση 6,9 λτ. LPG/100 χλμ., σημαίνει ότι καλύπτει 100 χλμ. διαδρομής με μόλις 6,4 ευρώ, ή αλλιώς με κάτω από 7 λεπτά/χλμ.
Η Renault έχει αναβαθμίσει την έκδοση διπλού καυσίμου του Clio με μικρές αλλαγές στο 1.000άρι TCe μοτέρ και στο χειροκίνητο κιβώτιο που έχει έξι σχέσεις. Ο συγκεκριμένος κινητήρας διπλού καυσίμου όταν καταναλώνει βενζίνη αποδίδει 91 ίππους και 160 Nm και όταν καίει υγραέριο η ισχύς φτάνει τους 100 ίππους και η ροπή τα 170 Nm.
Σύμφωνα με τη Renault, οι αλλαγές εξασφάλισαν καλύτερα χαρακτηριστικά απόδοσης για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις, μιας και το εύρος απόδοσης έχει μεγαλώσει σε σχέση με το παρελθόν. Ακόμα, ο συγκεκριμένος 3κύλινδρος κινητήρας τούρμπο της Renault σχεδιάστηκε εξαρχής για να είναι συμβατός με το εργοστασιακό σύστημα υγραερίου, η λειτουργία του είναι αρκετά ραφιναρισμένη και δεν διαφοροποιεί την 5ετή εγγύηση των μηχανικών μερών ή την περιοδική συντήρηση του συνόλου, σε σχέση με τις εκδόσεις που καίνε απλώς βενζίνη.
Ο κυριότερος λόγος όμως για την αγορά του αναβαθμισμένου Clio LPG είναι το χαμηλό κόστος μετακίνησης όταν καταναλώνετε υγραέριο. Το αντίστοιχο ρεζερβουάρ βρίσκεται στη θέση της ρεζέρβας και χωράει 32 λτ., ενώ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι υψηλής αντοχής και διαθέτει πολλές δικλείδες ασφαλείας (ειδικές βαλβίδες, βαθμός πλήρωσης 80% κ.ά.). Το ρεζερβουάρ βενζίνης έχει χωρητικότητα 39 λτ. Η μέση κατανάλωση είναι 5,4 λτ. βενζίνης/100 χλμ. και 6,9 λτ. LPG/100 χλμ, με τα δύο ρεζερβουάρ να δίνουν αθροιστική αυτονομία πάνω από 1.200 χλμ.!
Ακόμα, το δίκτυο ανεφοδιασμού με LPG βρίσκεται σχεδόν παντού στην Ελλάδα, αναβαθμίζοντας το μοντέλο στα μάτια και την τσέπη αυτού που θέτει ως προτεραιότητα το χαμηλό κόστος καυσίμου όπου κι αν βρίσκεται.