Το νέο Renault Arkana συνδυάζει την πολυτέλεια και την προηγμένη τεχνολογία, με ένα σχήμα που ξεχωρίζει για την γαλλική του φινέτσα και κομψότητα.
Το νέο Arkana αποτελεί την ναυαρχίδα στην γκάμα της Renault. Είναι μακρύτερο από το SUV Kadjar, με το μεταξόνιο των 2,72 μέτρων να μην ευνοεί μόνο τους χώρους των επιβατών, αλλά να εξασφαλίζει και σωστές αναλογίες στο μήκους 4,57 μέτρων Arkana. Επιπλέον, η αεροδυναμική που εξασφαλίζει το coupe αμάξωμα, είναι σύμφωνα με την Renault 25% πιο αποδοτική από αυτή των παραδοσιακών SUV, με ότι θετικό συνεπάγεται.
Εξίσου ενδιαφέρουσα είναι και η σχεδίαση του εσωτερικού, με την upmarket εικόνα να ενισχύεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών (προαιρετικά 10,2 ιντσών) με τα διάφορα μοτίβα και το σύστημα πολυμέσων με την κάθετη οθόνη των 9,3 ιντσών. Η κεντρική κονσόλα προσφέρει μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και διαθέτει σύστημα ασύρματης (επαγωγικής) φόρτισης smartphone, πλευρικές θήκες και ένα δίχτυ από την πλευρά του συνοδηγού.
BUY NOW
Τα πλαστικά του ταμπλό αποτελούν ένα μίγμα μαλακών και σκληρών πλαστικών πολύ καλής ποιότητας και αντίστοιχου μονταρίσματος. Ο οδηγός κάθεται ψηλά και θα βρει εύκολα στην θέση του από τις ρυθμίσεις σε τιμόνι και κάθισμα, με το τελευταίο να προσφέρει καλή πλευρική στήριξη. Η ορατότητα προς τα εμπρός και το πλάι είναι καλή, και για τα πιο δύσκολα σημεία του κουπέ αμαξώματος βοηθούν αρκετά οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέφτες και φυσικά η κάμερα και οι αισθητήρες περιμετρικά του αμαξώματος.
Η καμπίνα μπορεί να καθίσει με άνεση πέντε ενήλικους, με τον χώρο αποσκευών της υβριδικής έκδοσης να φτάνει τα 480 λίτρα (513 λίτρα οι ήπια υβριδικές). Έχει μηδενικό κατώφλι φόρτωσης και η διαιρούμενη σε ποσοστό 60/40 πλάτη του πίσω καθίσματος δημιουργεί επίπεδο χώρο φόρτωσης σε περίπτωση που την αναδιπλώσετε.
Η γκάμα κινητήρων του νέου κουπέ SUV Arkana αποτελείται μία ήπια υβριδική έκδοση και μία υβριδική. Η πρώτη διαθέτει τον 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα turbo αμέσου ψεκασμού 1.3 TCe που σιγοντάρεται από ένα 12βολτο κύκλωμα και αποδίδει 140 ίππους και 260 Nm. Η micro-hybrid τεχνολογία υλοποιείται μέσω της προσθήκης ενός συστήματος εναλλάκτη, σε συνδυασμό με μια μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων.
Η έκδοση κινητήρα E-TECH Hybrid των 145 ίππων διαθέτει ένα σύνθετο σύστημα κίνησης που αποτελείται από έναν 4κύλινδρο 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 95 ίππους και 148 Nm, δύο ηλεκτρομοτέρ με 49 PS/205 Nm και 20 PS/50 Nm αντίστοιχα, και ένα πρωτοποριακό αυτόματο κιβώτιο. Το πιο αδύναμο ηλεκτρομοτέρ παίζει τον ρόλο εναλλάκτη/γεννήτριας, ενώ το ισχυρότερο εξασφαλίζει ηλεκτρική κίνηση μέσω ρεύματος απο αντλεί από την μπαταρία ιόντων λιθίου των 1,2 kWh.
Το αυτόματο multi-mode κιβώτιο έξι σχέσεων ελέγχεται ηλεκτρονικά και χάρη στην ανεξάρτητη λειτουργία των ηλεκτροκινητήρων και του θερμικού, έχει την δυνατότητα 15 διαφορετικών συνδυασμών για την αρωγή του τελευταίου. Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος φτάνει τους 145 ίππους, έχοντας μάλιστα την δυνατότητα να κινήσει ηλεκτρικά το Arkana με ταχύτητα έως 75 χλμ./ώρα και για έως 3 χλμ.. Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα να πραγματοποιείται, έως και 80% του χρόνου οδήγησης στην πόλη, 100% ηλεκτροκίνητα, επιτυγχάνοντας έως και 40% μείωση της κατανάλωσης στην πόλη, σε σύγκριση με έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Τέλος, και οι δύο εκδόσεις κινητήρα του νέου Renault Arkana μπορούν να εισέρχονται καθημερινά στον Δακτύλιο, με την υβριδική E-TECH 145 να μην επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη της και με ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Ακόμα, η εγγύηση για το αυτοκίνητο είναι 5ετής και αυτή της μπαταρίας για 8 χρόνια ή 160.000 χλμ.
Δείτε το νέο υβριδικό κουπέ SUV Renault Arkana εν δράσει, στο βίντεο που ακολουθεί.