H Suzuki αποκάλυψε τις πρώτες πληροφορίες για το νέο Alto, το οποίο θα κινείται από ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης.
Το νέο Suzuki Alto, που προορίζεται για την ιαπωνική αγορά, είναι το λιλιπούτειο kei car της ιαπωνικής εταιρείας, φτιαγμένο για να αντιμετωπίζει με επιτυχία το απαιτητικό αστικό περιβάλλον.
Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 3,4 μέτρα, πλάτος στο 1,48 μ., ύψος 1,525 μ. και τους τροχούς σχεδόν στις άκρες του αμαξώματος, το Alto εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις περιορισμένες διαστάσεις του προσφέροντας μια καμπίνα που μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα.
BUY NOW
Η ένατη γενιά του Alto τηρεί στο ακέραιο τις «προδιαγραφές» της συγκεκριμένης ιαπωνικής κατηγορίας αυτοκινήτων ώστε να απαλλάσεται από επιπλέον φόρους. Αν και δεν υπάρχουν ακόμη πλήρη επίσημα στοιχεία για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, ο τρικύλινδρος κινητήρας του αναμένεται να έχει χωρητικότητα μόλις 660 ή 800 κυβικά εκατοστά με την απόδοση να βρίσκεται επίσης κάτω ή στο όριο των 64 ίππων της κατηγορίας. Επίσης, οι πληροφορίες κάνουν λόγο πως η μέση κατανάλωσή του δε θα ξεπερνά τα 4 λτ./100 χλμ.
Μεγάλη διαφορά έναντι της προηγούμενης γενιάς είναι η ύπαρξη ήπια υβριδικού συστήματος για την υποστήριξη της λειτουργίας του θερμικού κινητήρα, το οποίο λογικά δεν θα έχει διαφορές σε σχέση με εκείνο που φέρουν τα «ευρωπαϊκά» μοντέλα των Ιαπώνων. Να σημειωθεί ότι το SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) που αποτελείται από μικρή ηλεκτρική γεννήτρια-κινητήρα ISG και μια μικρή συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου, υποβοηθά το θερμικό μοτέρ κατά τις επιταχύνσεις (+50 Nm ροπής), λειτουργεί σαν start-stop σύστημα και μειώνει τα επίπεδα κατανάλωσης, ενώ φορτίζει και τη συμβατική μπαταρία των 12 volt.
Το χαριτωμένο design του νέου αυτοκινήτου πόλης της Suzuki δεν αποχωρεί δραστικά από εκείνο της προηγούμενης γενιάς, ενώ στο εσωτερικό του η σχεδίαση ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία δίνοντας έμφαση στην πρακτικότητα.
Αρκετά είναι και τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης που θα έχει ο οδηγός στη διάθεση του, μεταξύ των οποίων σύστημα εντοπισμού και προειδοποίησης σύγκρουσης, αυτόματα φώτα, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος.
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ