Το best-seller της Volkswagen, το συμπαγές SUV T-Roc, θα περάσει το 2025 στη νέα του γενιά - και θα είναι το τελευταίο αυτοκίνητο που θα παρουσιάσει με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η επιβεβαίωση για την παραπάνω πληροφορία ήρθε από τα πλέον επίσημα χείλη, από τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Thomas Schafer. Ο Schafer μέσα σε εννέα μήνες άλλαξε ολοκληρωτικά τη στρατηγική που είχε χαράξει ο προκάτοχός του, Herbert Diess, επισπεύδοντας τον πλήρη ηλεκτρικό μετασχηματισμό της VW.
Παρόλα αυτά, παρά τη βιασύνη του Schafer να κάνει αμιγώς ηλεκτρική τη γκάμα της εταιρείας του Wolfsburg, θα κρατήσει τους θερμικούς κινητήρες σε ορισμένα πολύ κρίσιμα και εμπορικά αυτοκίνητα της εταιρείας που είναι απαραίτητα για τη συνέχιση της κερδοφορίας της, και συνεπώς για την εξασφάλιση των πόρων επένδυσης στην ηλεκτροκίνηση.
BUY NOW
Και ένα από αυτά είναι το T-Roc, που σημειώνει διαρκή ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη. Στα έξι χρόνια που βρίσκεται στην αγορά, το γερμανικό SUV έχει ξεπεράσει το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου πωλήσεων, και συνεχίζει. Έτσι, το 2025 θα περάσει στη νέα του γενιά, και θα είναι «το τελευταίο [αυτοκίνητο της VW] με κινητήρα εσωτερικής καύσης», σύμφωνα με τον Schafer.
Το Volkswagen T-Roc δέχθηκε μια ήπια ανανέωση πριν από περίπου ενάμισι χρόνο, στην οποία δόθηκε έμφαση στην πιο σπορτίφ πλευρά του με τις εκδόσεις R. Οι κινητήρες του αναβαθμίστηκαν, και το ίδιο θα συμβεί και στη νέα του γενιά του 2025, που θα εξακολουθήσει να κατασκευάζεται αποκλειστικά για την Ευρώπη στο εργοστάσιο της Palmela, στην Πορτογαλία.
Σύμφωνα με τα πλάνα της Volkswagen, το νέο T-Roc θα παραμείνει στην αγορά με τους θερμικούς του κινητήρες σε συνδυασμό με την υβριδική υποβοήθηση μέχρι το 2032, πριν αντικατασταθεί το 2033 από την αμιγώς ηλεκτρική νέα του γενιά. Η VW ευελπιστεί ότι μέχρι τότε θα έχουν πλέον ωριμάσει οι συνθήκες της ηλεκτροκίνησης, ώστε να είναι αμιγώς EV και τα πλέον εμπορικά μοντέλα της.