Το νέο Toyota GR86 αποκτά τον κινητήρα του GR Yaris

Toyota GR86

Η διοίκηση της εταιρείας του Τόκιο εξετάζει το ενδεχόμενο να αφήσει στην άκρη τον κινητήρα της Subaru για τη νέα γενιά του GR86, και στη θέση της να βάλει τον τρικύλινδρο 1.6 Turbo του GR Yaris στον πυρήνα ενός νέου υβριδικού συστήματος.

Η πληροφορία αυτή προέκυψε από αξιόπιστες πηγές από την Ιαπωνία, μαζί με το ενδεχόμενο το νέο GR86 να χρησιμοποιεί μια μικρότερη σε μήκος εκδοχή της πλατφόρμας του Lexus IS, καθώς και να διατηρήσει την κίνηση στους πίσω τροχούς και την επιλογή μηχανικού κιβωτίου -για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης- δίπλα στο αυτόματο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι η δεύτερη γενιά του Toyota GR86 βρίσκεται στην αγορά μόνο τρία χρόνια, ήδη κυκλοφορούν φήμες ότι η ιαπωνική εταιρεία εργάζεται πάνω στο διάδοχό της - για να τον παρουσιάσει μέσα στην προσεχή διετία.

Αυτή τη φορά το GR86, όμως, φημολογείται ότι θα αποδεσμευτεί από το Subaru BRZ, και θα υιοθετήσει μηχανικά μέρη από άλλα αυτοκίνητα της Gazoo Racing - με βασικό στόχο ο ισχυρότερος κινητήρας και η πιο προηγμένη τεχνολογία να το κρατήσουν ανταγωνιστικό απέναντι σε αντιπάλους με μεγαλύτερη ισχύ.

Έτσι, οι φήμες αναφέρουν ότι η Toyota θα αντικαταστήσει τον υπάρχοντα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2.4 λίτρων με τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο 1.6 λίτρου που φορούν και τα GR Yaris και GR Corolla. Έτσι, το GR86 θα ανέβει από τους σημερινούς 228 ίππους στους περίπου 300 hp που αποδίδουν τα δύο τελευταία στις “βασικές” τους εκδόσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πάντως, το ιαπωνικό περιοδικό Best Car αναφέρει ότι η Toyota θα προσθέσει στο νέο GR86 υβριδική υποβοήθηση, η οποία θα μπορούσε να προέρχεται από το Toyota Land Cruiser Prado 250 Series - κάτι που, αν ισχύσει, θα ανεβάσει την ισχύ του ιαπωνικού sports-coupe αρκετά πάνω από τους 300 hp.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι φήμες για την εναλλαγή του κινητήρα του GR86 κυκλοφόρησαν και τον περασμένο Νοέμβριο. Αν επιβεβαιωθούν, ο συνδυασμός του turbo κινητήρα, του υβριδικού συστήματος και της νέας πλατφόρμας θα μπορούσε να καταστήσει την επόμενη γενιά του GR86 πολύ πιο ανταγωνιστική στην κατηγορία των συμπαγών σπορ αυτοκινήτων. Η Toyota, ωστόσο, δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει επίσημα κανένα στοιχείο για το επόμενο GR86.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ