Το νέο Toyota GR86 θα είναι και Turbo και υβριδικό

Toyota GR86

H Toyota έχει ξεκινήσει την εξέλιξη της τρίτης γενιάς του συμπαγούς της sportscar, που αναμένεται το 2025, αλλά πλέον έχει εγκαταλείψει την εμμονή της στον ατμοσφαιρικό κινητήρα.

Μέχρι στιγμής η ιαπωνική εταιρεία δεν ήθελε να προσθέσει υπερσυμπιεστή στο GR86, λέγοντας ότι αυτό θα χαλούσε την ισορροπία και σπορ οδηγική αίσθηση που είχε καταφέρει να πετύχει με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 2.4 λίτρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, ο κινητήρας 1.6 Turbo του GR Yaris -και μετέπειτα και της GR Corolla- είναι ένας μεγάλος πειρασμός, δεν είναι; Πέραν του ότι αποδίδει 268 ίππους, σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 2.4 του τωρινού GR86, είναι ελαφρύτερος - και δεν δείχνει να χαλά τίποτα από τη συναρπαστική σπορ οδηγική αίσθηση του GR Yaris.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσταφα η Toyota τοποθέτησε κινητήρα με υπερσυμπιεστή σε λίγα αντίτυπα του GR86, τα οποία όμως -όπως η ίδια επιβεβαίωσε επίσημα- χρησιμοποίησε αποκλειστικά για λόγους δοκιμών εξέλιξης. Οι δοκιμές αυτές, όμως, μάλλον δεν ήταν εστιασμένες στη νέα γενιά του σπορ αυτοκινήτου, καθώς οι Ιάπωνες ανέφεραν ότι έγιναν για την εξέλιξη βιοκαυσίμων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για την υβριδική πλευρά της μονάδας ισχύος, αυτή μάλλον καθίσταται αναγκαία στο πλαίσιο της ιαπωνικής νομοθεσίας για τον περιορισμό των ρύπων και της κατανάλωσης. Το σύστημα της ηλεκτρικής υποβοήθησης θα προέρχεται από τη νέα γενιά των Crown, και στο νέο GR86 αναμένεται να ανεβάσει τη συνδυαστική ισχύ του 1.6 Turbo μέχρι και στους 325 ίππους.

Για την αύξηση της ισχύος θα χρειαστεί και νέο σύστημα μετάδοσης, διότι το σημερινό της Aisin δεν έχει την αντοχή για κάτι τέτοιο - καθώς πολλοί λάτρεις του ιαπωνικού sportscar ελπίζουν να διατηρήσει και μετά το 2025 τη διαθεσιμότητά του με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το GR86 τρίτης γενιάς, κατά τα άλλα, θα είναι ανασχεδιασμένο -ό,τι βλέπετε είναι απλά ανεπίσημα ψηφιακά σχέδια του ιαπωνικού Τύπου- και θα βασίζεται, όπως φημολογείται, στην πλατφόρμα New N που χρησιμοποιεί το Lexus IS. Πρόκειται για μια λίγο γερασμένη αρχιτεκτονική, αλλά η Toyota θα κάνει τις απαραίτητες τροποποιήσεις.

Η Toyota, λοιπόν, μένει πιστή στις ιδέες του σπορ coupe αυτοκινήτου και της οδηγικής αίσθησης στην εποχή του εξηλεκτρισμού. Ωστόσο, μετά τα GR Yaris, GR Corolla, GR86 και GR Supra, όπως έχει επίσημα ανακοινώσει, δεν πρόκειται να αναθέσει στη Gazoo Racing τη σπορ μετατροπή κάποιου άλλου μοντέλου της γκάμας της.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ