Το φρεσκαρισμένο Mazda BT-50 απέκτησε νέο turbodiesel κινητήρα 2,2 λίτρων με ισχύ 161 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεις ή με ένα καινούργιο αυτόματο 8άρι.
Οι πωλήσεις του ανανεωμένου ιαπωνικού pickup, έχουν ήδη ξεκινήσει ήδη στην Ταϊλάνδη, στη χώρα όπου και παράγεται. Το επαγγελματικό όχημα δανείζεται τα μηχανικά μέρη από το Isuzu D-Max twin, αποδίδοντας μεγαλύτερη ισχύ και ροπή στη βασική του έκδοση.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος (MaxForce), του οποίου η ροπή ανέρχεται στα 400 Nm. Συγκριτικά με εκείνον των 1,9 λίτρων που αντικαθιστά, αποδίδει 13 περισσότερους ίππους και 50 Nm παραπάνω.
BUY NOW
Εκτός αυτού, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής μπορεί να επιλέξει εάν επιθυμεί τον ισχυρότερο 3λιτρο turbodiesel, ο οποίος παράγει 190 ίππους και 450 Nm ροπής. Η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου ή ενός αυτόματου, επίσης 6 σχέσεων. Στην περίπτωση του τετρακίνητου, κλειδώνει το πίσω διαφορικό και διατίθεται λειτουργία για οδήγηση εκτός δρόμου.
Στο αισθητικό μέρος, το Mazda BT-50 ξεχωρίζει στο εμπρός μέρος για το επανασχεδιασμένο του πρόσωπο με τα φωτιστικά σώματα LED, ενώ διαφέρει από το μεγαλύτερο λογότυπο της εταιρείας, που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητό της. Τα διαθέσιμα χρώματα για το αμάξωμα είναι συνολικά πέντε, εκ των οποίων το Red Earth Metallic, το Geode White Pearl και το Sailing Blue Metallic είναι νέα.
Ο εξοπλισμός στο εσωτερικό περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και σύστημα πολυμέσων 8 ή 9 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση. Οι τιμές για το πισωκίνητο μοντέλο (Free Style) ξεκινούν στην Ταϊλάνδη από τα 22.100 δολάρια (21.000 ευρώ). Η ναυαρχίδα, το διπλοκάμπινο 4x4 με το 3λιτρο μοτέρ, φτάνει έως τα 39.200 δολάρια (37.300 ευρώ περίπου).
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ