Η δεύτερη γενιά του VW Virtus ετοιμάζεται να ξεκινήσει την εμπορική της πορεία στις αναδυόμενες αγορές του πλανήτη, με την τιμή της να προβάλει ελκυστική για κάθε φίλο των σεντάν μοντέλων.
Λίγους μήνες μετά την αποκάλυψη του ολοκαίνουριου Skoda Slavia (διαβάστε περισσότερα εδώ) για την αγορά της Ινδίας, είναι η σειρά της VW να αποκαλύψει τη δική της πρόταση στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν που προορίζονται για αναπτυσσόμενες χώρες.
Πρόκειται για τη δεύτερη γενιά του Virtus, ενός μοντέλου με κομψό και ευρύχωρο χαρακτήρα, που -όπως και το Slavia – βασίζεται στην πλατφόρμα MQB- A0- IN.
BUY NOW
Σημειώνεται ότι η εν λόγω αρχιτεκτονική εξελίσσεται αποκλειστικά από την τσεχική εταιρεία για λογαριασμό του VW Group και χρησιμοποιείται ως βάση για τα μοντέλα των εταιρειών Skoda και VWσε αναδυόμενες αγορές όπως η Ινδία, η Ρωσία, η Αφρική, οι χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας και η Λατινική Αμερική.
Αναφορικά με το VW Virtus δεύτερης γενιάς, αυτό έχει μήκος 4,561 μ., πλάτος 1,752 μ., ύψος 1,507 μ., ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2,651 μ., συνδράμοντας στη δημιουργία μιας ιδιαίτερα ευρύχωρης καμπίνας.
Ένα από τα ατού του μεσαίου σεντάν είναι και η πρακτικότητα, με τη χωρητικότητα του πορτπαγκάζ να φτάνει τα 521 λίτρα (όπως και στο Slavia).
Σε επίπεδο εμφάνισης, είναι εμφανείς οι στιλιστικές επιρροές από το πρόσφατα ανανεωμένο VW Polo, με ενδεικτικούς τους κεντρικούς προβολείς που ενσωματώνονται σε μια λεπτή μάσκα, η οποία διατρέχεται από λεπτές χρωμιωμένες λωρίδες.
Στο προφίλ του αυτοκινήτου διακρίνονται κάποιες γραμμώσεις που ενισχύουν τη δυναμική του εικόνα, ενώ στο πίσω μέρος εδρεύουν κομψά LED φωτιστικά σώματα.
Στην Ινδία το δεύτερης γενιάς Virtus θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, καθένα από το οποίο ενσωματώνει το… δικό του κινητήριο σύνολο.
Ειδικότερα, η έκδοση Dynamic Line κινείται από έναν 3κύλινδρο 1.000αρη TSI των 115 PS/175 Nm και η Performance Line από έναν 1.500αρη των 150 PS/250 Nm.
Το πρώτο μοτέρ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο ισάριθμων σχέσεων, την ίδια ώρα που το μεγαλύτερο πλαισιώνεται είτε από 6άρι μηχανικό, είτε 7τάχυτο DSG.
Επιπροσθέτως, αναμένεται και η σπορτίφ έκδοση Virtus GT, η οποία θα κάθεται στην κορυφή της γκάμας, διακρινόμενη για το πιο “επιθετικό” της λουκ, μιμούμενη τα ισχυρά GTI.
Το οπλοστάσιο της τελευταίας θα περιλαμβάνει τεχνολογία ασύρματης φόρτισης, ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,0”, ηλιοροφή, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, ατμοσφαιρικό φωτισμό και αεριζόμενα καθίσματα.
Η VW ήδη έχει αρχίσει να δέχεται προπαραγγελίες για το νέο Virtus, με τις πωλήσεις να εκκινούν τον Μάιο.
Το μοντέλο δεν θα διατεθεί στην Ελλάδα, αν και η τιμή του, κοντά στα 11.000 ευρώ (927 χιλιάδες ρουπία Ινδίας), θα το καθιστούσε ελκυστική επιλογή για κάθε λάτρη των σεντάν.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ