Οι Ιάπωνες κατασκευαστές ενώνουν τις δυνάμεις τους για την δημιουργία των κινητήρων βενζίνης επόμενης γενιάς.
Η Toyota Motor ετοιμάζεται να λανσάρει νέους θερμικούς κινητήρες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διαφόρων τύπων οχήματα, ενώ μπορούν να καταναλώσουν και βιοκαύσιμα, υδρογόνο και συνθετικά καύσιμα.
Στόχος είναι να κατασκευαστούν κινητήρες εσωτερικής καύσης που θα πληρούν ακόμα πιο «σφιχτές» προδιαγραφές ρύπων.
BUY NOW
Σε εκδήλωση που συμμετείχαν και οι τρεις ιαπωνικές εταιρείες, παρουσιάστηκαν κινητήρες εσωτερικής καύσης χωρητικότητας 1,5 και 2,0 λίτρων που έχουν πιο compact διαστάσεις από τους συνηθισμένους.
Σε κοινή δήλωση και των τριών, θα επιδιώξουν να ενσωματώσουν με τον βέλτιστο τρόπο τους κινητήρες σε διάφορα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης. Εξάλλου, η Toyota κατέχει περίπου 20% της Subaru και περίπου το 5% της Mazda.
Σκοπός τους είναι προσφέρουν ακόμα πιο «καθαρούς» και αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθιστώντας τους συμβατούς με εναλλακτικά καύσιμα. Παράλληλα, οι μαζεμένες διαστάσεις των κινητήρων θα βοηθήσουν τους σχεδιαστές στην δημιουργία του εμπρός μέρους των αυτοκινήτων, κάνοντάς τα και πιο ασφαλή.
Η Toyota έχει επωφεληθεί από την επιβράδυνση που έχουν υποστεί οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και από την αύξηση αυτών για τα υβριδικά.
Η συγκεκριμένη κίνηση έχει ευνοήσει βέβαια όλη την αυτοκινητοβιομηχανία, μιας και όλοι οι κατασκευαστές επαναπροσδιορίζουν την τακτική τους.
Ο πρώτος κινητήρας θα είναι 1,5 λίτρων και θα πετύχει μείωση του όγκου και του βάρους κατά 10% σε σχέση με τους υπάρχοντες κινητήρες αυτής της χωρητικότητας, και θα εφοδιάζει μοντέλα τύπου Yaris.
Ο άλλος κινητήρας είναι τούρμπο 2,0 λίτρων και θα αποδίδει όσο ένας προηγμένος 2,4 λίτρων που τοποθετείται σε μεγαλύτερων διαστάσεων μοντέλα.