Νέοι σταθμοί Μετρό και αστικό τούνελ -Αυτά είναι τα έργα που θα σώσουν τα Νότια Προάστια από την κίνηση
Το Ellinikon αναβαθμίζει το παραλιακό μέτωπο της Αθήνας, αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί νέα κυκλοφοριακά δεδομένα που απαιτούν νέα έργα υποδομών.
Σε μια έξυπνη πράσινη πόλη μεταμορφώνεται το Ελληνικό, στο πλαίσιο του μεγαλύτερου έργου αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη. Σε χθεσινή ενημερωτική συνάντηση του κ. Οδυσσέα Αθανασίου, με εκπροσώπους του Τύπου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Development αναφέρθηκε στην πρόοδο των υπό υλοποίηση έργων.
Παράλληλα, εξέφρασε τους προβληματισμούς του για το κυκλοφοριακό, δεδομένου ότι τα εγκαίνια λειτουργίας του πρώτου τμήματος του Ελληνικού θα σημάνει την κλιμάκωση του κυκλοφοριακού φόρτου στην περιοχή των νοτίων προαστίων και ειδικότερα την επιβάρυνση της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.
BUY NOW
Σύμφωνα με τον κ. Αθανασίου, η Lamda Development έχει ριχθεί στη μάχη για την αποτροπή της επιβάρυνσης των νοτίων προαστίων, εκπονώντας και παραδίδοντας στο Δημόσιο μελέτες για το έργο της Σήραγγας Ηλιούπολης και της ανισοπεδοποίησης της Βουλιαγμένης. Πρόκειται για ένα έργο που δεν περνάει απαρατήρητο από την κυβέρνηση, καθώς αναγνωρίζονται τα μεγάλα οφέλη σε επίπεδο κυκλοφοριακού.
Θυμίζουμε ότι έργο αφορά στη σύνδεση της Περιφερειακής Υμηττού με τη Βουλιαγμένης μέσω της σήραγγας Ηλιουπόλεως, επιτρέποντας στους οδηγούς να φτάνουν από τη Λεωφ. Κατεχάκη στη Λεωφ. Βουλιαγμένης μέσα σε μόλις 10 λεπτά, όταν σήμερα χρειάζονται περίπου μισή ώρα.
Παράλληλα, προβλέπεται η απελευθέρωση της Βουλιαγμένης από τα φανάρια και τη μετατροπή της σε αυτοκινητόδρομο. Κρίνεται έργο πνοής για το αστικό ιστό αλλά και για την πρόσβαση στον νέο πόλο του Ελληνικόυ, ο οποίος θα φιλοξενεί χιλιάδες κατοίκους και εργαζομένους και θα προσελκύει χιλιάδες τουρίστες και επισκέπτες.
Επιπλέον, για τον κ. Αθανασίου σημαντική συμβολή στη διευκόλυνση των μετακινήσεων θα μπορούσε να έχει και η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς τη Γλυφάδα.
Τον Απρίλιο του 2021 είχε ολοκληρωθεί συγκοινωνιακή μελέτη που κατέδειξε ότι η βέλτιστη χάραξη έχει μήκος 4,5 χλμ. και περιλαμβάνει την κατασκευή τριών νέων σταθμών:
Ο πρώτος χωροθετείται στην Άνω Γλυφάδα, κάτω από την Πλατεία Μακεδονίας, ο δεύτερος στη διασταύρωση της Βουλιαγμένης με τη Γρηγορίου Λαμπράκη και ο τρίτος και τελευταίος στην πλατεία Αγίου Κωνσταντίνου στη Γλυφάδα.
Ο κ. Αθανασίου αναφέρθηκε και στο υπό υλοποίηση έργο της υπογειοποίησης τμήματος της Ποσειδώνος, επισημαίνοντας ότι οι εργασίες κατασκευής για ένα από τα πιο σύγχρονα τούνελ στην Ευρώπη προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης της κατασκευής το 2026.
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση της Lamda Development, μέχρι και σήμερα έχει υλοποιηθεί το 80% των εσκαφών. Η σήραγγα θα έχει μήκος περίπου 1,3 χλμ. ξεκινώντας από την παραλία του Αλίμου και καταλήγοντας στη Μαρίνα του Αγίου Κοσμά.