Αυτός είναι ο νέος αυτοκινητόδρομος που αλλάζει την Κεντρική Ελλάδα -Δείτε αποκλειστικές εικόνες
Το carandmotor.gr βρέθηκε σε ένα από τα τμήματα του Ε65 που θα παραδοθούν μέσα στις προσοχείς εβδομάδες και θα καταστήσουν ευκολότερες τις μετακινήσεις των πολιτών.
Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για την ολοκλήρωση ενός σημαντικού τμήματος του Ε65, του αυτοκινητοδρόμου-ραχοκοκαλιά της Κεντρικής Ελλάδας που θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού στο Αθήνα-Τρίκαλα στις 3 ώρες.
Όπως έχει αναγγείλει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τα τμήματα Λαμία-Ξυνιάδα και Τρίκαλα-Καλαμπάκα αναμένεται να παραδοθούν σε χρήση πριν το φετινό Πάσχα, ολοκληρώνοντας ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του Ε65, μιας και αμφότερα θα ενωθούν με το εν λειτουργία, από το 2017, κομμάτι Ξυνιάδα-Τρίκαλα. Έκτοτε θα απομένει μόνο η παράδοση του τμήματος Καλαμπάκα-Εγνατία Οδός που τοποθετείται εντός του 2025.
BUY NOW
Το carandmotor.gr βρέθηκε στο τμήμα Λαμία-Ξυνιάδα, και συγκεκριμένα στο σημείο όπου ο Ε65 διέρχεται από την οροσειρά της Όθρυος, διαπιστώνοντας ότι έχει ολοκληρωθεί η ασφαλτόστρωση και πλέον απομένουν οι τελευταίες «πινελιές», συμπεριλαμβανομένων των διαγραμμίσεων και της απαραίτητης περίφραξης.
Το Λαμία-Ξυνιάδα αποτελεί το νότιο τμήμα του Ε65, έχοντας μήκος 32,5 χλμ. ενώ έχει παραδοθεί τμήμα 14,5 χλμ. από τη Λαμία έως Α/Κ Καρπενησίου. Το εν λειτουργία μεσαίο τμήμα Ξυνιάδα-Τρίκαλα είναι μήκους 77,5 χλμ., ενώ το βόρειο τμήμα Τρίκαλα-Εγνατία Οδός προσθέτει επιπλέον 70,5 χλμ.
Το έργο έχει συνολικό μήκος 238,5 χλμ. καθώς αφορά και στη διαχείριση και συντήρηση του τμήματος της Α.Θ.Ε. από τη Σκάρφεια μέχρι τις Ράχες Φθιώτιδας (συνολικό μήκος 57 χλμ.).
Με την ολοκλήρωσή του, ο αυτοκινητόδρομος Ε65 θα επιτρέψει τη μείωση του χρόνου ταξιδιού από Λαμία έως και Εγνατία σε 1 ώρα και 30 λεπτά, αντί των 2 ωρών και 30 λεπτά σήμερα, ενώ για τη μετακίνηση από την Αθήνα στα Τρίκαλα θα απαιτείται λιγότερο από 3 ώρες.
Ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διασχίζει τον κάμπο της Φθιώτιδας, την οροσειρά της Όθρυος, το Θεσσαλικό κάμπο και τον Πηνειό ποταμό περνώντας πλησίον των πόλεων Καρδίτσας, Τρικάλων, Καλαμπάκας μέχρι τους πρόποδες των Αντιχασίων, τον Ίωνα ποταμό και την οροσειρά των Χασίων για να ενωθεί τελικά με την Εγνατία Οδό στο Δρυμό της Πίνδου.
Τέλος, θα σημάνει τη σύνδεση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας -που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την Κεντρική Ευρώπη- με το λιμάνι του Βόλου και η χώρα μας θα αποκτήσει σύνδεση με τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα.