Νέος υβριδικός κινητήρας από την Toyota -Turbo και με 370 ίππους

Toyota Crown Hybrid

Ένα υψηλών επιδόσεων υβριδικό σύνολο δημιούργησε η Toyota, υπενθυμίζοντας τον κυρίαρχο ρόλο της στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας.

Αν υπάρχει ένας κατασκευαστής ο οποίος έχει επενδύσει στην υβριδική τεχνολογία τότε αυτός είναι η Toyota. Η ιαπωνική φίρμα όχι μόνον ανέδειξε τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από την… ειρηνική συνύπαρξη ενός θερμικού κινητήρα με έναν ηλεκτρικό, αλλά φρόντισε ώστε να καθιερώσει τη συγκεκριμένη τεχνολογία στις συνειδήσεις όλων ως την πλέον αποδοτική.

Υπήρχαν, βέβαια, και εκείνοι που δεν πείστηκαν από τα υβριδικά σύνολα της Toyota, εστιάζοντας κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι δεν διέθεταν τα απαραίτητα δυναμικά χαρακτηριστικά ώστε να υποστηρίξουν έναν απαιτητικότερο ρόλο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και εδώ, λοιπόν, έρχονται να απαντήσουν οι Ιάπωνες, οι οποίοι τινάζουν τη μπάνκα στον αέρα περνώντας στην παραγωγή ένα υβριδικό σύνολο, στην καρδιά του οποίου βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,4 λίτρων.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει 370 ίππους και συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ -ένα στο μπροστινό και ένα στον πίσω άξονα- καθώς και με ένα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το υβριδικό σύνολο συμπληρώνουν οι συσσωρευτές ηλεκτρικές ενέργειας, στους οποίου καταλήγει η κινητική ενέργεια η οποία ανακτάται κατά τη διαδικασία της πέδησης. Στις προτάσεις της Toyota οι μπαταρίες του υβριδικού συστήματος θα είναι νικελίου-υδρογόνου, ενώ στα μοντέλα της Lexus πιθανότατα θα είναι ιόντων λιθίου.

Το ισχυρότερο υβριδικό σύνολο της Toyota πρόκειται να τοποθετηθεί στη σειρά RX της Lexus, καθώς και σε ορισμένα μοντέλα της οικογενείας Crown. Το γεγονός ότι οι Ιάπωνες ονομάζουν τον συγκεκριμένο συνδυασμό Response είναι ενδεικτικό των προθέσεών τους και του ρόλου που πρόκειται να διαδραματίσει στο εγγύς μέλλον, ενώ εντύπωση προκαλεί και το γεγονός ότι αυτή τη φορά η Toyota δεν επέλεξε το γνωστό στους περισσότερους αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, επενδύοντας στην αμεσότητα των αντιδράσεων ενός «συμβατικού» αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κρίνοντας, πάντως, από τον κυβισμό και την απόδοση του συνόλου, ο προορισμός του υβριδικού συνδυασμού των 370 ίππων θα είναι αγορές με μεγαλύτερη… χαλαρότητα σε ό,τι αφορά στους ρύπους, όπως αυτή των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ