To NILU είναι ένα hypercar 1000+ αλόγων για παραδοσιακούς petrolheads

Nilu27 NILU

Ξεχάστε τον εξηλεκτρισμό και τους εταιρικούς συμβιβασμούς και θαυμάστε πώς μπορεί να μοιάζει ένα hypercar αν το φτιάχνει ένας petrolhead και απευθύνεται αποκλειστικά σε petrolheads!

Οκ, δεν είναι ο οποιοδήποτε, είναι ένας άνθρωπος που έχει υπογράψει θηρία όπως η Bugatti Chiron, η Koenigsegg CC850 και η Gemera GT αλλά και η Lamborghini Huracan. Ο λόγος για τον Sasha Selipanov, υπεύθυνο σχεδιασμού κατά σειρά στις Bugatti, Genesis και Koenigsegg, που αυτονομοποιήθηκε και δημιούργησε τη δική του εταιρεία παραγωγής hypercars!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τη βάφτισε Nilu27 και μόλις τέσσερις μήνες μετά τη σύστασή της, παρουσίασε το πρώτο του δημιούργημα: το NILU. Προφανώς εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά, με τους τεράστιους αεραγωγούς και τη σμιλεμένη σιλουέτα που αποτελεί ωδή στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’60 αλλά όσο δραματική κι αν είναι εμφάνιση αυτού του θηριώδους hypercar, είναι κάποια άλλα στοιχεία του που κάνουν τη διαφορά.

Αν περιμένετε ηλεκτροκινητήρες, αυτόματο κιβώτιο και όσα ορίζει η τάση της αγοράς, δεν θα τα βρείτε στο Nilu27. Παίρνει ώθηση από έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα χωρητικότητας 6.5lt, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Hartley Engines, μία εταιρεία με βάση στη Νέα Ζηλανδία. O Selipanov τον χαρακτηρίζει ως «…έναν από τους πιο ισχυρούς και οπτικά εντυπωσιακούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες στον κόσμο».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κι όχι μόνο σε απόδοση, χάρη στην ισχύ των 1055 ίππων και τη ροπή της τάξης των 860 Nm. Είναι και στην όψη, διότι όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες, ο V12 είναι ορατός, προσφέροντας ένα μοναδικό θέαμα όταν δουλεύει υπερωρίες. Ένα ακόμα σπάνια σήμερα στοιχείο, είναι πως συνδυάζεται με παραδοσιακό, 7άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Το σασί μονοκόκ είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα, με σωληνωτά υποπλαίσια από κράμα αλουμινίου. Η ανάρτηση έχει ράβδους ώσης, διπλά ψαλίδια ενώ τα κάρμπον-κεραμικά φρένα που κρύβονται πίσω από τις μονομπούλονες ζάντες 20 και 21 ιντσών, έρχονται από τη Brembo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καθώς το συνολικό βάρος του NILU είναι στα 1200 κιλά, ο V12 εξασφαλίζει τελική ταχύτητα στα 400 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα!

Για να μπεις στο εσωτερικό του ανοίγεις τις εντυπωσιακές gullwing πόρτες, τα δύο καθίσματα είναι ενσωματωμένα στο σασί, το τιμόνι δεν έχει διακόπτες και ο πίνακας οργάνων είναι αναλογικός! Πόσο πιο old-school μπορεί να γίνει;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μοναδική λύση που πάει κόντρα σε αυτά τα παραδοσιακά στοιχεία, αφορά τη μοναδική ψηφιακή οθόνη, η οποία αντικαθιστά τον καθρέφτη και δίνει μέσω κάμερας ορατότητα σε όσα συμβαίνουν πίσω από το NILU.

Η Nilu27 θα δημιουργήσει αρχικά 15 κομμάτια, για χρήση αποκλειστικά στην πίστα. Έπειτα, αναμένεται να δημιουργήσει κι άλλα 54, σε εκδόσεις με άδεια χρήσης σε δημόσιους δρόμους όπου είναι ακόμα ερωτηματικό το τι τροποποιήσεις θα έχουν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επίσημη παρουσίαση του εντυπωσιακού αυτού μοντέλου, θα πραγματοποιηθεί στις 15 Αυγούστου, στο πλαίσιο του Pebble Beach Concours d’Elegance που θα λάβει χώρα στο Monterrey της California, στις ΗΠΑ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ